2e ronde NK te Odoorn 20 mei

Jongens

Stop de perzen

Denk je dat je alles nog zo goed kan voorbereiden blijkt dat de fout in een klein hoekje kan zitten. Ergens is één deelscore weggevallen bij het invoeren in de computer.
Dit heeft tot gevolg dat er in de top geschoven moet worden.
Erg vervelend
Dus niet die beker op marktplaats zetten of al dat ziver en goud inruilen voor klinkende munt bij de juwelier maar even opzij zetten. Triest maar het is niet anders.

We zijn druk bezig alles opnieuw te berekenen en de definitieve score wordt asap bekend gemaakt

Sorry :|

Hoi Theo,

Doet me denken aan de meeting in vlaardingen.
Een niet nader te noemen rekenwonder had toen ook een "rekenfoutje" gemaakt een een deel van de score "vergeten" te noteren.

Wanneer krijg ik nu wel die beker? :D :D :D :D :D :D

Frans

allrounder_w.l.c. zei:
p.s. ohja en jurgen, hartstikke bedankt dat ik een stuk kon meerijden! dat heb je nog van me tegoed ;)

Graag gedaan Niels!
Rij jij de volgende keer dan? Dan gaan we met de brommer. Jij rijden en ik achterop :D (koffers in de nek :-) )

Greetz,
Jurgen

Als het goed is hebben alle deelnemers van mij een mailtje gehad. Mocht dit niet zo zijn dan graag even een mailtje sturen dan krijg je alsnog een volledig scoreoverzicht.

Bij deze de definitieve standen. Alles is twee maal nagekeken en zelfs nagerekend om er echt zeker van te zijn dat het nu goed is.

1
Thijssen Goswij 4990.950 100.0%
2
Aanen Peter 4938.016 98.94%
3
Hacken Arno 4809.264 96.36%
4
Breijer Bas 4782.962 95.83%
5
Vark van Arjen 4750.424 95.18%
6
Schoorl Theo 4722.118 94.61%
7
Pietersma Henk 4554.258 91.25%
8
Wakkerman Loet 4288.224 85.92%
9
Hoekstra Alex 4246.836 85.09%
10
Maassen Jurgen 3906.368 78.27%
11
Kuiper Gerrit-J 3534.593 70.82%
12
Kinds Arnold 3235.576 64.83%
13
Frans Bal 3184.829 63.81%
14
Dijken van Eric 2958.460 59.28%
15
Meerdink Niels 2683.496 53.77%
16
Jong de Cor 2474.112 49.57%
17
Doorn van Sietse 2463.329 49.36%
18
Schoorl Martijn 2444.454 48.98%
19
Kinds Rob 1720.354 34.47%
20
Zweers Peter 804.4617 16.12%

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

zitten hele mooie foto's bij zeg! top!

uuuh Theo, ben benieuwd... had namelijk al het idee dat frans wat beter aan het vliegen was...

1e 2 rondes met de mini kon ik alleen naar rechts sturen en niet naar links. Later nog 2 rondes gevlogen terwijl af en toe de besturing uitviel en ik ook maar 2 graden hoogteroer kon geven....

Heb nu trouwens door waardoor dat kwam.. servopinnetjes op de ontvanger waren losgekomen. die schudde dus af en toe los, vandaar die rare uitslagen enzo. Ook bleek het lipje op de lipo afgebroken. Die maakte ook zo af en toe contact. Vlak voor een ronde een beetje lopen wrikken en met plakband vast getaped zodat hij net contact maakt :D. Das dus niet ideaal. vandaar ook dat hij tijdens 1 taak vlak na de worp recht de grond in ging en zelfs de vleugel eraf stuiterde...

Heb nu alles vast gesoldeerd en het werkt weer naar behoren gelukkig.

vlaardingen is niet zo ver....

edit:
xi nu je lijstje. is er bij de mini's niks veranderd? hehe, gelukkig nog wel voor martijn met z'n aspirin :yes:

De uitslagen voor de mini's zijn niet veranderd. Man man meer dan 30 emails gistermiddag/avond in de bak. Heb ze ook nog niet allemaal kunnen beantwoorden.

Positief nieuws vanmorgen!!! Mijn camera is terecht!!! Hij zat in de F3K-koffer.
Eric bedankt :P

Theo, ik weet dat je het heel druk hebt, dus durf ik het bijna niet te vragen:
maar als je terug bent uit Duitsland, zou je dan misschien ook de uitgebreidde scorelijst van de mini's kunnen publiceren?
Ik zou deze graag willen inzien, niet om te kijken of je daar een rekenfout hebt gemaakt, maar omdat ik wil kijken waar ik me tactisch kan verbeteren 8) (en nee, dan bedoel ik niet dat ik met mijn zender onder Peter z'n kist moet gaan lopen 8O )

Alvast heel erg bedankt!!!

Greetz,
Jurgen

Had Corrien idd gelijk in een ander draadje: Op afstand laag boven een andere zender vliegen is vragen om problemen...

q.e.d.

Peter

Allen,

Ik krijg naast het forum ook veel positieve reakties binnen van publiek wat aanwezig was, leden en bestuur van de OLC. Wat iedereen aansprak was de ontspannen sfeer die het DLG'en en vooral wij met z'n allen uitstralen. Het gaat zo gemoedelijk, zo vanzelf, zo gezellig. Dat zijn veel gehoorde kreten. Iedereen heeft er van genoten.

Dit wilde ik jullie toch even laten weten. Dus als je straks in de spiegel kijkt, geef jezelf een pluim :wink:

Peter Aanen zei:
Had Corrien idd gelijk in een ander draadje: Op afstand laag boven een andere zender vliegen is vragen om problemen...

q.e.d.

Peter
ik heb hetzelfde ook al eens gehad met een ander model. 2 zenders op ongeveer 100m afstand uit elkaar. ik vloog binnen voor de landing over de zender van de ander en het model maakt ineens een duik zo de grond in.

Back