2e ronde NK te Odoorn 20 mei

Inschrijving gesloten.
20 deelnemers in de F3K klassen en 6 in de Mini.
Info over de dag is inmiddels naar alle deelnemers verzonden.

Verwachtingen voor morgen:
21 graden, zonnetje, 3Bft, droog, dus........

Odoorn gaat door

Let op dat de briefing om 10:45 is!!! Dit omdat er pas vanaf 11:00 ingevlogen mag worden.
Invliegen is mogelijk van 11:00 tot 11:25 zodat we om 11:30 met de taken kunnen starten

In het clubhuis ter plaatse is verse koffie te verkrijgen evenals diverse frisdranken. Broodjes dus zelf verzorgen.

Hier onder de toegewezen frequenties
Rob Kinds 75
Henk Pietersma 65
Peter Aanen 66
Martijn Schoorl 62
Bas Breijer 73
Niels Meerdink 64
Alex Hoekstra 76
Loet wakkerman 69
Peter Zweers 77
Eric van Dijken 66
Bart Rotteveel 83
Goswijn Thijssen 80
Arnold Kinds 61
Arno Hacken 67
Gerrit-Jan Kuijper 64
Arjen van Vark 75
Cor de Jong 71
Sietse van Doorn 78
Theo Schoorl 68
Jurgen Maassen 72
Leon Wubbe 82
Frans Bal 61

Tot morgen

heey theo,

mooi dat odoorn doorgaat! heb er zin in!
heb m'n blaster beetje ingevlogen en het werpen lukt aardig.
als er morgen nog iemand is die even zou willen kijken of ik mijn model met alles een beetje goed uitgetrimt heb dan zou dat heel fijn zijn.

gr niels

hoi allemaal

nou het is hier geweldig met het weer (zon en bijna geen wind )
dus dat gaat vast een hele mooie dag worden :lol:

tot straks in odoornerveen

groeten arnold

ik heb net al mijn spullen gepakt en sta op het punt om te vertrekken. even een uurtje met de trein naar maaskie toe en dan met de auto naar odoorn.
hier wil de zon er nog niet doorkomen! :P
naja tot strx dan allemaal

gr niels

Kom je terug van een vermoeide dag vliegen en staan er helemaal geen berichten in het DLG forum.
Whaaaaa dat klopt want alles zat in het schone Drentse Odoorn :lol:
Het was een heerlijk dagje zonder noemenswaardige schadegevallen en onder prima weersomstandigheden.
Geen volledig verslag hier nu dat volgt op de F3K site later deze week met foto's die mij nog toegezonden worden.
Dat het niveau omhoog gaat en het breder wordt aan de top blijkt wel uit de score's. Van de 20 deelnemers scoorden 7 boven de 90%!!!!!!!
Kreeg net een mailtje van de redacteur van Het dagblad van het Noorden ( het dagblad van noord Nederland) dat in alle Drentsche edities een verslag met foto komt te staan. 8)

uitslagen

F3K klasse
1 Goswijn Thijssen 4991pnt > 100%
2 Peter Aanen 4949pnt > 99.15%
3 Bas Breijer 4876 pnt > 97.69%
4 Arjen van Vark 4750 pnt > 95.17%
5 Theo Schoorl 4722pnt > 94.61%
6 Arno Hacken 4666 pnt > 93.48%
7 Henk Pietersma 4554 > 91.24%
8 Loet Wakkerman 4381pnt > 87.77%
9 Alex Hoekstra 4247pnt > 85.09%
10 Jurgen Maassen 3906 pnt > 78.26%
11 Gerrit-Jan Kuijper 3535 pnt > 70.82%
12 Arnold Kinds 3236 pnt > 64.83%
13 Frans Bal 3185 pnt > 63.81%
14 Eric van Dijken 2958 pnt > 59.26%
15 Niels Meerdink 2683 pnt > 53.75%
16 Cor de Jong 2474pnt > 49.56%
17 Sietse van Doorn 2463 pnt > 49.34%
18 Martijn Schoorl 2444 pnt > 48.96%
19 Rob Kinds 1720 pnt > 34.46%
20 Peter Zweers 804 pnt > 16.10%

Mini Klasse
1 Peter Aanen 4893pnt > 100%
2 Jurgen Maassen 4585 pnt > 93.7%
3 Sietse van Doorn 2830 pnt > 57.84%
4 Frans Bal 2602 pnt > 53.17%
5 Bart Rotteveel 1921 pnt > 39.26%
6 Leon Wubbe 1387 pnt 28.34%

hoi allemaal

als eerste willen rob en ik de organisatie bedanken ,voor deze geweldige verzorgde dag :worship:
het weer was dan ook nog eens prachtig, en de termiek was dan ook volop aanwezig (jeetje wat een spuiters )

wij hebben weer een ervaring erbij en, kunnen hier zeker nog een hele tijd een goed gevoel over hebben :lol:

kort om hartstikke top

theo ineke marcel bedankt en wie ik ook maar vergeten ben :D

groeten arnold en rob

ik ben ook net thuis :).
alles wat ver is is leuk was het toch? nou, vandaag wel in ieder geval! Veel lol gehad weer!

Thnx Theo en de rest.

Mannen,
Ik ben mijn digitale camera kwijt. Canon Powershot A700. Iemand die toevalling gezien??

Vanmorgen het stukje in de krant gelezen. Redelijk groot artikel met mooie foto, maar........ Het gaat bijna volledig over de club en niet over NK-DLG. Als zweefkisten worden de Charter en de Westerly genoemd. Waar heeft die man gezeten!!??
Maargoed, leuke foto en voor meer info wordt naar de f3k site verwezen. Dat hebben we weer bereikt.

Heerlijke dag, mooie locatie. prima organisatie.

Ik heb weer genoten.

Bedankt jongens....op naar de volgende.

GJ

Het was een super dag! 8)
Mede dankzij de perfecte voorbereiding van Theo (en familie), het weer, maar minstens zo belangrijk het relaxte sfeertje van de deelnemers!

Op dit moment ben ik nog met een upload bezig van foto's die ik van René van de Velde (voorzitter OLC) heb ontvangen.
(Verwacht dat het om 10:00 wel klaar zal zijn.) F3K Odoorn

@Theo,
Voor de hand liggende vraag, wanneer had je je camera voor het laatst, wat voor foto maakte je als laatste...
Ik meld de vermissing ook wel even bij de club.

grt.
Marcel
(Mijn nek is helaas oracover rood... maar dat gaat ook wel weer over...)

Mooie foto's!! Ik zal op de F3Ksite doorlinken. Heeft geen nut ze nogmaals te hosten.
Ik heb op de foto's gekeken of ik het toestel zag liggen, maar helaas. Laatste en eerste foto is gemaakt van Loet zijn volgepakte auto. Ik weet dat ik hem in de ochtend bij de wedstrijdtafel voor het laatst in handen had. Momenteel vermoed ik dat hij in de F3K koffer zit.

Op 1 foto is je roodverbrande nek wel erg goed te zien. 8)

zeker mooie foto's! ziet er toch weer raar uit hoe ik sta te smijten... moet nog ff oefenen :).

Hopen dat je je camera nog vind Theo! zou zonde zijn...

Zeer geslaagde wedstrijd dankzij de perfecte organisatie, de leuke onderlinge sfeer en het goede weer.
In tegenstelling tot de eerste wedstrijd in Weert was ditmaal de volledige top aanwezig. De lastige taken, de soms plotseling verdwenen bellen en de venijnige daalwinden zorgden er voor dat iedereen wel een of meerdere keren punten verloor. Uiteindelijk wist alleen Goswijn het punten verlies te beperken tot een (schrap) taak.
Goswijn gefeliciteerd met de eerste plek en Peter gefeliciteerd met het leiderschap in het NK!

Bas

Het was een heerlijke dag met geweldig weer!
Prima organisatie Theo! Petje af voor het team :thumbsup:
Ik heb er met volle teugen van genoten.

Ik heb ook nog een paar fotootjes gemaakt en ik zal kijken of ik deze ook nog ergens kan plaatsen.

Greetz,
Jurgen

theo en de rest van de organisatie,

bedankt voor de geweldige wedstrijd :D
heb echt genoten van de sfeer en het vliegen ging (volgensmij toch al redelijk goed :P )
ik hoop er in arnhem weer bij te zijn.

gr niels

p.s. ohja en jurgen, hartstikke bedankt dat ik een stuk kon meerijden! dat heb je nog van me tegoed ;)

Back