3. Dutch Warbird & Scale Meeting (voor Motormodellen), Oss

Filmpje....


Ik heb Robin gesproken toen hij zijn kist startte (Mooie kist! enz.) en erna. Hij vertelde dat de spin op zich gepland was, en na 3 slagen had hij er uit willen komen alleen dat lukte dus niet. Hij had met dit model nooit eerder problemen gehad een spin op te heffen dus een raadsel is het wel. Het was in ieder geval misselijkmakend om te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na een werkelijk fantastisch gezellige vliegdag wil ik alle mensen DeltaOss en alle andere die deze dag mogelijk hebben gemaakt hartelijk bedanken! Alles was werkelijk tot in de puntjes geregeld en de BBQ was ook super verzogt en lekker. Ook mijn complimenten aan alle vliegers die er een mooie show van hebben gemaakt.

Groeten,
Bart
 
ik wil inderdaad ook iedereen bedanken! ( al ben ik er morgen ook nog bij;))
was een erg gezellige dag.

de kampeerders hebben het alleen minder getroffen, er hangt een grote onweersbui boven oss op het moment....
 
Na een werkelijk fantastisch gezellige vliegdag wil ik alle mensen DeltaOss en alle andere die deze dag mogelijk hebben gemaakt hartelijk bedanken! Alles was werkelijk tot in de puntjes geregeld en de BBQ was ook super verzogt en lekker. Ook mijn complimenten aan alle vliegers die er een mooie show van hebben gemaakt.

Ik sluit me hier volledig bij aan! :thumbsup:
 
Idd. alles weer perfect geregeld door Delta Oss :thumbsup:

Mooi om al de gezichten achter het forum met hun modellen eens per jaar te zien en te ontmoeten.

Heb het ook prima naar mijn zin gehad. Zal morgen wat foto's plaatsen.

Gr, Teus
 
Organisatie OSS,

Het was wederom een geweldige dag.....:banana::banana:

Het was gezellig en het weer was goed, de wind kon beter. Jammer dt het begon te regenen.... Toch nog ff 2 vluchten met de Sopwith Pup kunnen maken...:p:p
Morgen kan ik niet.....:sleeping:

Aftellen weer naar volgend jaar, nog maar 364 nachtjes....:confused:

Martin.
 
Ook ik heb het prima naar m'n zin gehad:banana::banana:
Er waren mooie kisten aanwezig die ik alleen nog maar op de foto had gezien maar daar is vandaag verandering in gekomen.
Wat een detailering en een perfectie:thumbsup:
Ook heb ik van de bbq genoten en die was goed georganiseerd!
Al met al ondanks de regenbuien een geslaagde dag vindt ik.
Op naar volgend jaar wat mij betreft voor weer een gezellige meeting bij Delta Oss.

Mvgr hans
 
Ook wij zijn ontzettend tevreden naar huis huis gegaan, vertrokken om half en heb 1,5 uur in weerlicht gereden soms had ik m`n lampen beter uit kunnen doen want het leek wel dag.
Omgevening Oss was het ergste, 80 op de snelweg was de enige verantwoorde snelheid met zoveel regen.

Half 1 bed in en nu ff snel het forum checken om weer naar Oss te gaan :banana:

Eens kijken wie er nog slaapt om 9 uur dan gaan we die even wakker vliegen (tenzij Eric aan het saborteren is geslagen ;-) ).

Gister was TOP zelfs m`n Skymaster had er zin is dus daar 1 vlucht mee gemaakt en de Super Decathlon voelt zich daar wel helemaal thuis :D

Delta Oss ook al vast bedankt en tot straks ;-)
 
Misschien heeft ie je brandstofmotoren vervangen voor elektromotoren(ik denk dat Ton dan helemaal uit z'n dak gaat van vrolijkheid).:rolling:
Heb je in ieder geval geen afstelproblemen meer(zie het voordeel ervan in);).

Mvgr Hans
 
Heb genoten gisteren mannen!
Was weer erg gezellig
Leuk de 'forummers' en anderen weer te ontmoeten en hun prachtkisten
Er stond wel weer wat aan de flightline! :D
Hulde aan Delta Oss voor wederom een superfijne dag!

P.S. weet iemand waar de badge van Jan is? :mrgreen:

Groeten, Ralf
 
Sluit ik me helemaal bij aan.

Jammer dat zo'n dag toch altijd weer zo snel voorbij is.
Lekker kunnen vliegen veel kunnen kletsen perfect dus.

Heerlijk dagje en nu maar weer een jaar wachten, zet mij maar weer alvast op de lijst voor volgend jaar.


Ton
 
Ton, die Spitfire en die Typhoon van jou, hoe heb je die gebouwd en wat voor motor zit in ze? En hebben ze landingsgestel? Wat zijn de afmetingen..?
 
Collegae!


Vandaag ook even langsgeweest, en het was leuk!

Maar gisteren was het beter (kwantitatief), heb ik ondertusen wel begrepen . . . :(

Tja, gisteren weer bij twee keukenboeren langs geweest; hopelijk heb ik na pak 'm beet oktober tijd om de Strega helemaal mooi te maken! :D

We (ik en zoon Waut) arriveerden om 11.30 (na plm. 220 km. rijden), en om 13.05 zei Waut
voor de eerste keer: "Pappa, ik wil naar huis!" :shock:

Ja, hallo, :fuckyou2: (niet echt hè, niet echt! . . . ;) )

Dus we zijn mooi tot plm. 14.40 gebleven; konden nog net de P-61 van Jan Hermkens zien! :p

Anyway, Berto heeft de BirdDog nagemeten, maar kon niks vinden :nooo: (klopt :thumbsup:, is zo schaal als schaal maar kan zijn).

Heb er nog twee vluchtjes mee gemaakt (twee keer een perfecte landing (hoop dat dat gefilmd is!)), maar de accu van de zender is volgens mij aan vervanging toe (is ook al plm. 24 jaar oud . . . :o )

Jan en de rest van de organisatie bedankt, en tot volgend jaar!

(En dan wil ik al die modellen, die nu nog net niet af waren, zien! En dat zijn er heeeeeeeeeel wat! :shock: )

Zet 'm op, mannen! :thumbsup:

(Zijn er al vrouwelijke schaalbouwers? :confused: Lijkt me wel gezellig! :p )

;)


jan.
 
Gary,

Ton, die Spitfire en die Typhoon van jou, hoe heb je die gebouwd en wat voor motor zit in ze? En hebben ze landingsgestel? Wat zijn de afmetingen..?
Beide modellen zijn van balsa en triplex, eigenontwerp en CNC gefreesd.
Motor is electro met de Spitfire op 4 cellen Lipo en de Tempest op 5 cellen Lipo.
Onderstel in de Spitfire is Robart 600 mechanisch dat erg zwak is maar werkt.
In de Tempest zit Spingair dat op lucht werkt en niet altijd zonder het vliegen van een rol eruit komt.:rolleyes: (is momenteel een beetje eigenwijs)
Spanwijdte van beide modellen is 1500 mm.
Beide modellen zijn/waren prototype voor RBCKITS, maar omdat er te weinig interessen is zullen het nooit kits gaan worden.
Wel is er een kleiner broertje van de Spitfire kijk daarvoor even op de
RBCkits Online Shop

Ton
 
Ow jammer... zou wel in die Tempest geintereseert zijn... Kan ik geen tekening van je kopen en alles ergens uit laten zagen? En is ie om te bouwen naar benzine? Zo ja hoeveel cc zou erop moeten? Ik heb een 2t6,5 cc liggen en zoek iets daarvoor...
 
Laatst bewerkt:
Gary,

In RCME is enige tijd geleden een typhoon of tempest gepubliceerd van Tony Nijhuis. Tekeningen en cowl/canopy zijn daar te bestellen.
Op RCgroups is daar ook een draadje van dacht ik.
 
Back
Top