3DCollege Big scale fly in - België / Nederland [idee]

hehe was da ma waar :lol: :lol:
stiekem gewoon ne filter gezet zoda alle extreme flight kisten bovenaan staan zeker :wink:

En voila... na toch heel wat werk

Bigscaleflyin_small.jpg

full size:

http://www.3dcollege.be/bigscaleflyin2008/images/affiches/Bigscaleflyin_big.jpg

daaaamn, die is echt wel mooi. FF mn pa lief aankijken om hem op A0 uit te printen:D

Kan hij dat :-) anders doe mij ook maar 1tje :-)
wel nu de grote nog niet zo groot afdrukken er zitten nog een paar kleine fouten in die je op een heel grote versie wel zou zien. Die haal ik er vnvd uit

hoe moet ik dan naar jou laten toekomen? Zeg maar welke ik moet uitprinten(de goede dus, nu dus nog even wachten). Kost misschien 1 of 2 euro,

Al 20 piloten ingeschreven en 30 vliegtuigen!
Waaronder heel wat heele mooie kisten.
Tim en Tom Winand zullen hun uiterste best doen om de 3W Votec 322 en hun nieuwe EHWM Challenger af te werken. Geoffrey Michiels zal er ook zijn met zijn challenger.
Verder nog een composite arf pitts 12, de nieuwe Krill 3m Yak 55M. En niet te vergeten zal dit de eerste "presentatie zijn" van de Extreme Flight 110" yak 54.

en een dik 3D vluchte met den jvdo e :p en gaat er s'avonds nu een bbq georganiseerd worden?

Nope, mss next year ast een weekendje zou worden mss... maar den dag erna ist school/werk dag e man :-) laten we al hopen dat goed weer is dat we kunne vliegen, er zulle nog BBQ'kes genoeg zijn op den F3M :-)

Back