3DCollege Big scale fly in - België / Nederland [idee]

:grin: Als je de video met de 2 Yak54's bedoeld, verwar je me misschien met Joeri G., die vliegt nl. met de Yak MET spinner, ik vlieg ZONDER spinner ...
Je kan beter hopen dat Joeri komt, die kan alles wat ik kan, maar dan beter en meer!!! :yes:

Ik wist al wie wie was, dusja alles blijft gelden ;-)
Kom gewoon samen met Joeri :-)

Ik ga er ook zijn, en zeker om te vliegen! Dat ik bijlange zo goed niet kan vliegen als jens of andere kan me weinig schelen, ik ga om mij te amuseren. Het is écht niet de bedoeling dat iedereen komt om zich eens te bewijzen, en dat iedereen in je nek staat te letten hoe je vliegt. Met veel geluk hebben ze je landing gezien ;-) (Zo gaat dat toch op de F3M, maar ik heb dan ook wel vaak special-effect-landingen...)

:grin: Als je de video met de 2 Yak54's bedoeld, verwar je me misschien met Joeri G., die vliegt nl. met de Yak MET spinner, ik vlieg ZONDER spinner ...
Je kan beter hopen dat Joeri komt, die kan alles wat ik kan, maar dan beter en meer!!! :yes:

Hey mister underdog, bescheidenheid siert, maar ge moet ook ni overdrijven he.
Uit dat filmke kan ik alleen maar opmaken dat gij beter kunt filmen.:wink:

Ik ga er ook zijn, en zeker om te vliegen! Dat ik bijlange zo goed niet kan vliegen als jens of andere kan me weinig schelen, ik ga om mij te amuseren. Het is écht niet de bedoeling dat iedereen komt om zich eens te bewijzen, en dat iedereen in je nek staat te letten hoe je vliegt. Met veel geluk hebben ze je landing gezien ;-) (Zo gaat dat toch op de F3M, maar ik heb dan ook wel vaak special-effect-landingen...)

like he said it's all about fun...

Even een poging gedaan een deelnemerslijstje op te stellen, correct me if I'm wrong; (twijfelgevallen staan er ook bij, je komt maar gewoon!:))

JVDO
Alexzzz
Elbartoke
Vectrapower
Paulplevoets
Samuel Speltdoorn
Joeri G
GiBi
Shockiefly
Ruudje
Pensacola
Lespinoy
Gaaaz
Bert Delaere
Geoffrey Michiels
Gertje
+ belgische F3M piloten

Grt.

Laatst bewerkt:
Mid Februari komt het inschrijvingsformulier online!
Maar dit is zeker al een mooi lijstje, ik hoop dat we minimum met een 20 piloten zijn! Het zal zoiezo een mooie dag worden!

Laatst bewerkt:
Niet kunnen is veel gezegd.Bij ons op de club is er een paasdrop voor kinderen.Maar aangezien ik geen toestel heb om te droppen kan ik daar ook niet veel aan doen.Peter is sportverantwoordelijke op de club dus daarvan word eigenlijk verwacht dat die de touwtjes in handen neemt.Maar die zal zelf ook wel vliegen en gaan rapen met zijn fanatieke vliegzoon. :-)

Gert

Niet kunnen is veel gezegd.Bij ons op de club is er een paasdrop voor kinderen.Maar aangezien ik geen toestel heb om te droppen kan ik daar ook niet veel aan doen.Peter is sportverantwoordelijke op de club dus daarvan word eigenlijk verwacht dat die de touwtjes in handen neemt.Maar die zal zelf ook wel vliegen en gaan rapen met zijn fanatieke vliegzoon. :-)

Gert

tof te horen dat je het ziet zitten om ook af te komen

Even een poging gedaan een deelnemerslijstje op te stellen, correct me if I'm wrong; (twijfelgevallen staan er ook bij, je komt maar gewoon!:))

JVDO
Alexzzz
Elbartoke
Vectrapower
Paulplevoets
Samuel Speltdoorn
Joeri G
GiBi
Shockiefly
Ruudje
Pensacola
Lespinoy
Gaaaz
Bert Delaere
Geoffrey Michiels
Gertje
+ belgische F3M piloten

Grt.

ik denk dat er nog wel een man of 2 van bij ons op de club meekomt, zal het na het weekend weten te vertellen..

Grtz

ik hoop dat ik daar geraak ze:p maar normaal kom ik zeker :p
eerst mijn motor nog laten in lopen enal voor dat er echt 3D kan gevloge worden:p

ik hoop dat ik daar geraak ze:p maar normaal kom ik zeker :p
eerst mijn motor nog laten in lopen enal voor dat er echt 3D kan gevloge worden:p

ik kreeg ne mail van Kurt Rombauts die gaat zeker komen.
ook Kevin Daniels gaat er proberen te zijn.

Zo wordt ie dan;

JVDO
Alexzzz
Elbartoke
Vectrapower
Paulplevoets
Samuel Speltdoorn
Joeri G
GiBi
Shockiefly
Ruudje
Pensacola
Lespinoy
Gaaaz
Bert Delaere
Geoffrey Michiels
Gertje
Kurt Rombauts
Kevin Daniels
Pharriesk

Grt.

Laatst bewerkt:
tuurlijk gaat die af zijn :p ruwbouw is hij bijna af nu moet hij nog wat afgewerkt worden van binnen en dan nog spuiten en oracovere:p

tuurlijk gaat die af zijn :p ruwbouw is hij bijna af nu moet hij nog wat afgewerkt worden van binnen en dan nog spuiten en oracovere:p

De mijne heeft wat vertraging, oorspronkelijk gingen er maar 2 komen maar er komen er nu al 6. Ik zou hem nu dus zeker hebben als ik terugkom van skireis op 10 februari dan direct beginnen e :-)

ik kom ook mits mijn kist af is...gaat deze week gespoten worden..en daarna romp folien..en dan kan alles ingebouwd worden...dus hoop er ook bij te kunnen zijn...

Back