3DCollege Big scale fly in - België / Nederland [idee]

Dat weet ik ook wel, maar ik móet zoeits gewoon een keer zien/meemaken.

Trouwens, Niels Steigenga rijd met mij mee, nog even kijken hoe dat geregeld wordt..

Grtz

Trouwens, Niels Steigenga rijd met mij mee, nog even kijken hoe dat geregeld wordt..

Ah ok, carpoolen is erg handig in zulke gevallen:D (de Grand Voyager zit bij mij stampvol, anders had ik ook wel iemand mee kunnen nemen....)

Grt.

Haha, bedankt voor het aanbod(teminste, zo zie ik het, aangezien je ook in spijkenisse woont:mrgreen:). Maakt niet uit dat het niet meer past, mn moeder wilde het ook wel eens zien, dus komt helemaal goed.

Als we op de plek van het vliegen zijn, kan mn moeder vanuit daar nog even naar familie die dichtbij woont, dus dat is ook geen probleem

Jullie hebben me wel erg nieuwsgierig gemaakt. Website ziet er erg netjes uit, sponsoren etc, toe maar! Als 't weer OK is kom ik zeker een kijkje nemen en meedoen aan de tombola. Ik heb net eind vorig jaar m'n 2.6 m Extra verkocht. Misschien had ik het niet moeten doen als ik het allemaal zo lees. Maar ja, wie weet brengt deze fly in me wel op nieuwe ideeen.....;-)

Heej Hans, leuk om te horen dat je misschien ook komt.

Die big scale bakken zijn ook veel leuker dan f3a-kistjes:D

Grt.

Jullie hebben me wel erg nieuwsgierig gemaakt. Website ziet er erg netjes uit, sponsoren etc, toe maar! Als 't weer OK is kom ik zeker een kijkje nemen en meedoen aan de tombola. Ik heb net eind vorig jaar m'n 2.6 m Extra verkocht. Misschien had ik het niet moeten doen als ik het allemaal zo lees. Maar ja, wie weet brengt deze fly in me wel op nieuwe ideeen.....;-)

zeker doen! tot dan!

Ik hoop dat ik de mijne nog ingevlogen krijg voor de 13e :n00b:
Anders zal het statische modelbouw worden van mijn kant :D
Maja dan kan ik meer van jullie vliegkunsten genieten ;)

Hier is het al een aantal keer goed weer geweest waardoor de motor al wat ingelopen is :wink:

Ja, jullie in het zuiden hebben meer geluk geloof ik. Als het hier de hele dag geregend en gestormd heeft, dan lees ik allerlei verslagen van mensen die heerlijk gevlogen hebben die dag, het is niet eerlijk........................:D

Grt.

Dat klopt hier in het zuiden heb ik vorige week nog kunnen vliegen met de schocky en de grote yak54 :cool: gr bryan

New Sponser!!

Jersey Modeler

- Fuel Can 2.5 RHP-R

jerseymodelertop.jpg

3DCollege Big Scale Fly in - Sponsors

Laatst bewerkt:
Back