3DCollege Big scale fly in - België / Nederland [idee]

Klopt Alex,

Maar alleen turbine vliegen wil ik tóch niet, heb de Extra gelukkig niet weg gedaan,

Wat een opkomst moet het zijn zondag !

Hopelijk gaat het niet op spanwijdte, dan bungel ik onderaan met 2.4 m ;-)

@bigscale, in orde je staat bij de lijst.
En don't worry, we doen niet "om te grootste vlieger" hoor ;-)

Ik moet zaterdag nog naar een verjaardagsfeestje, en dat kan 2 kanten uitgaan he.
Maar ik ga alleszinds proberen om er op tijd te zijn.

En dat loopt meestal de slechtste kant uit,ik moet zondag ook naar zo een feest.
Cola drinken is dus de boodschap na de vele pintjes :rolleyes:

Ja jong ja wa zoude dan doen als ge de volgende dag naar de les moet zoals ik...
gulder zijt oud aant worden e ;-)

Hopelijk gaat het niet op spanwijdte, dan bungel ik onderaan met 2.4 m ;-)

Welnee mijn 2mtr Extra neem ik ook mee dus die zal wel de kleinste zijn....
Hij is alleen pas gerepareerd van een redelijk grote reparatie en dat is nog niet afgewerkt dus het ziet er nog niet echt uit maar het vliegt en hij is veilig dat is het belangerijkste....

Ai.... :cry:

Zie net:

voorspellingen zijn niet best, zondag daar bewolkt, regen maar wel weinig wind.

Hier in rotterdam voorspellen ze dan mooi zonnetje, 2 knopen (heel erg weinig) en de hele droog.

Best jammer....

Maar toch maar eens zien wat waar is! :D

gr,
niels

Ja jong ja wa zoude dan doen als ge de volgende dag naar de les moet zoals ik...
gulder zijt oud aant worden e ;-)

of de studenten wat te braaf. :p Tijdens mijn studentijd werd er hier en daar al wel eens een uurtje overgeslagen 's morgens. :sleeping:

Mogelijk dat ik zondag ook wel een kijkje kom nemen.

2F@st4U.:[BE]:.;873448 zei:
of de studenten wat te braaf. :p Tijdens mijn studentijd werd er hier en daar al wel eens een uurtje overgeslagen 's morgens. :sleeping:
.

Nu natuurlijk niet meer ;-)

Over dat weer: je kunt nog lang zoeken en zitten "zagen" dat het misschien zal slecht zijn, we zien het gewoon de dag zelf wel... en 1 druppel water zal de pret heus niet bederven.

Slecht nieuws alexzzz:

Uw vraag naar "gulder" leverde helaas geen resultaten op. ;-)

Of er nu storm, sneeuw, of onweer is, ik kom iig, of ik hem uitlaat en optuig is een 2e.

van wat water smelt hij echt niet

Back