3DCollege Big scale fly in - België / Nederland [idee]

ik wil even zeggen dat ik de organisatie perfect vond. lekker eten een drankje en leuke prijzen waren geregeld. ik heb al mensen horen roepen over een weekend in het volgende jaar. ik ben er dan zeker weer bij. de opkomst was super. het weer was lekker en zo'n 9 goede vluchten gemaakt.

super dagje gehad.

idd, blijkbaar een hip toestel.

enne....ben ik nou de enige die het opviel dat sommige toestellen een pokkeherrie maakten???

Met ZAP in de hand ga je door het ganse land.

De schade was toch niet zo groot,denk ik dan

Nope, Prop, canopy, rudder en stabilo zijn wat kleiner, vleugelbuis van stab is gebroken en de cowl heeft er een paar deuken, krassen en barsten bij... hij heeft er al slechter uitgezien ;)
Met ZAP en plakband komt dat in orde, wat oorlogswonden misstaan op zo'ne russische ketel niet :p

en 3DC nogmaals bedankt voor de sjieken jet dat ik gewonnen heb eh :p ;)

groeten!

Super bedankt voor de dag! :D

Heel netjes opgezet, alles was voor elkaar!

Jammer dat ik op de terug weg meer ruimte had in de auto :oops:

Wanneer mogen we weer komen? :mrgreen:

Jens,

Goed geregelde dag en lekker eten!
Gelukkig waren de weergoden goed gezind op de temperatuur na dan.

Weet iemand waar die yak's te koop zijn ? waarvan er helaas eentje teraarde viel??

ik heb wel intresse in eentje

Hyperion

Ook waren er yaks in dit formaat met bijna hetzelfde kleurenschema van great planes. Degene die ter aarde ging was ne hyperion(ne aanrader trouwens)

Hoi,

toevallig waren de yak's allebei van clubgenoten op FMS Spaarnwoude. Heb hier enkele foto's van de dag. Ziet er gezellig uit, jammer dat ik niet kon komen... (verdampte huiswerk ook :p).

Groet,

Julius

fly in wezeren 2008/DSC_4111

hier mijn foto's gepost...

weet er iemand toevallig van wie die 50cc pitts is??
die gele met zwart bedoel ik... heb hem niet zien vliegen...

het gaat over deze
DSC_4145.JPG

foto's zijn het werk van mn vriendin...

ik dacht al dat die pitts niet van een van hier was... ik heb namelijk die plannen liggen van dit toestel, en er bestaat een bouwdraadje over en hij is feitelijk ontworpen door een belg.

Back