3DCollege Big scale fly in - België / Nederland [idee]

uiteraard Jeroen, en een lekker BELGISCH pintje erbij. Meer moet dat niet zijn.
En als ik denk aan de BBQ's in Someren, moet ik zeggen dat jullie het ook wel lusten.

vliegen, eten en drinken.

Klopt de bbq is altijd wel lekker bij ons op de club!:p
Kijken of ik dit jaar ook een echte belgische mee kan maken bij een of ander wedstijdje.

groetjes,
Jeroen

En wanneer weet je dat definitief?

Grt.

Ik heb nu een email verzonden naar het VML (vereniging voor modelluchtvaartsport) om te checken of er nog andere events op deze datum vallen. Dus ik wacht nu op bevestiging.

Dan zullen ze het waarschijnlijk ook op de evenementenkalender van het VML plaatsen

Okidoki, dan wachten wij dat ook weer af:) Grt.

Ik heb al heel wat reactie's gekregen...als al die mensen er zullen bijzijn kan het leuk worden.
Zodra ik de datum heb kan ik een affiche maken, deze doorsturen en misschien een topic openen onder "algemeen" omdat niet iedereen in F3A-x komt kijken.

en misschien een topic openen onder "algemeen" omdat niet iedereen in F3A-x komt kijken.

Beter ff deze door een mod laten verplaatsen naar Algemeen dan:)
Kun je trouwens misschien beter al nu doen...

Laatst bewerkt:
Beter ff deze door een mod laten verplaatsen naar Algemeen dan:)

Dit topic zou meer voor verwaring zorgen als iets anders moest je denk ik veel later inpikken.
Het is denk ik beter een nieuw te openen met enkel feiten :-)

Ik heb een mail terug van het vml, voorlopig staat er dan nog niets, de kalender maken ze ook maar eind februari, het kan er dus zeker op.

Ik denk dat we de datum voorlopig kunnen vastleggen op Zondag 13 April

Ok, staat in de agenda bij ons, vooralsnog heb ik dan nog geen andere plannen:) (F3A-X is het weekend daarop pas) Grt.

Dan is het ook training in Nederland Jens.Dus als Alexxx dan nog niet de eerste plaatsen haald na al die training weet ik het ook niet meer :-)

Gert

Dan is het ook training in Nederland Jens.Dus als Alexxx dan nog niet de eerste plaatsen haald na al die training weet ik het ook niet meer :-)

Gert

Ja ik zag het net
19/20 april: Stadskanaal F3A-X trainingsweekend

Het komt helemaal goed daar ;-)

Als halftijdsweekendvliegamateur wil met m'n rondgefladder jullie trainingsschema's niet in de war sturen, maar als ik iets heb om te vliegen zal ik het in ieder geval meebrengen...ik heb voor de moment een beetje zin om m'n Yak54 af te breken en de nieuwe 50cc Yak55 van C-ARF ( http://www.composite-arf.com.hk/ar/Catalog?cat=42 )te bestellen...

Grtz

trainingsschema lolll daar zou ik eens moeten mee beginnen ja :-)
je kan zien dat je er bent, trouwens is het de bedoeling om zeker niemand af te schrikken, het is niet om dat mensen competitie vliegen ofzo dat ze beter kunnen vliegen ofzo :s iedereen is welkom, en ik heb al enkele video's van jou gezien en ik denk dat er nogal zou gekeken worden van wat jij uit je vingers schut, zeer mooi vliegwerk!

als je die vlieger nu besteld dan is hij dan zeker klaar ;-)

:grin: Als je de video met de 2 Yak54's bedoeld, verwar je me misschien met Joeri G., die vliegt nl. met de Yak MET spinner, ik vlieg ZONDER spinner ...
Je kan beter hopen dat Joeri komt, die kan alles wat ik kan, maar dan beter en meer!!! :yes:

Back