3e MBF Meeting 7 Juli '12

Hallo Jongens,

Ik zou er ook graag bij willen zijn en ook eens een andere quad zien dan mijn eigen...
Zaterdag kan ik echter pas rond 5 uur aanwezig zijn ( moet werken en baas is op vakantie). Zondag komt een stuk beter rond de middaguren. Vandaag zou het ook bijna de hele tijd regenen maar pas 's avonds wat gaan doen, dus ik gok toch op zondag...

Groeten Hans

tijd voor spijkers met koppen slaan!

word het nu zaterdag of zondag??
geef hier aub de voorkeur op voor vrijdag 6 juli 20.30 u.

meeste stemmen gelden!

Volgens teleweer valt het wel mee, toch?
eindhove.png

Voor het grootste deel van de dag een 9!

Als ik zo kijk krijgen we zaterdag inderdaad pas s'avond regen.

En verwachting wordt ieder uur beter :)
Ziet er nu zo uit, perfect vliegweer als je het mij vraagt (moet je mij ook niet vragen ;) )

endhoven2.png

Heb net gevlogen om het gebied te verkennen en moet zeggen het is perfect! Wie komt er nu wel en hoe laat zullen we afspreken ongeveer?

Zolang er minimaal een apparaat de lucht in gaat zal ik er zijn.

En nog steeds voorkeur voor middag, maar als de rest vroeger wil, ook geen probleem.

Ik heb de hele dag de tijd, dus ik pas mezelf aan aan de rest. Die van mij zal zowiezo de lucht in gaan! T enigste punt is dat mijn lader geen kabeltjes voor auto accu's heeft ... die heb ik gekannibaliseerd voor mijn ikwilkunnenladenopgraspop lader

Als het toch zaterdag wordt zijn er dan nog mensen rond 17.00 uur?
Ooh... en is het nog steeds de locatie van de eerste post?

Hans

Volgens mij is deze nu toegevoegd aan de eerste post door dutchcommando. Kan hem nu niet posten via de telefoon. Dan ben ik er morgen ook rond 11:30 en om half 5 moet ik uiterlijk wel terug. Wie komt er nog meer rond die tijd? Ik zal vanavond ook even de beste route posten.

ja en nee voor de locatie in de eerste post.
De locatie is aangepast en staat in de o.p. Het ligt er dus aan wanneer jij voor het laatst hebt gekeken in de eerste post.

Ik zal er zeker niet bij zijn..
Ik heb een kromme as op mijn quad en nog een losse magneet. Dit kan ik pas repareren als ik klaar ben met werken. En dat is ergens tussen 4 en 5 vannacht... En dan zal ik toch ook nog een paar uurtjes moeten slapen, en daarna ruim een uur rijden. En zaterdag avond moet ik ook weer gewoon werken.
Helaas...
Voor de zondag (tot nu ligt de meerderheid wel op zaterdag) is het een beetje hetzelfde maar dan is mijn quad wel al goed..

Erg jammer dutch, had je dat commandootje nou niet tot morgen kunnen bewaren? Dan had het zeker op film gestaan :P

En ultimeci, hoe laat dan station eindhoven?

Back