3m Fairchild C-123 Provider. (Update 30-juli-2007)

Ha Tadango.

Eigenlijk had ik kritiek willen geven.
Maar wat moet je dan zeggen.
Niets natuurlijk.
Is gewoon erg gaaf.
Je pa doet wel erg zijn best om er iets moois van te maken.
Hij wordt er grijzer van.
Maar dat geeft niet.
De raampjes vinden we hier erg mooi.
En de gondel is ook een pracht stukje bouwwerk.

De groeten van Han.

dankje han :) De raampjes komen nog een lijstje over misschien zei hij.... eerst de rest maar eens af ;) is nog veel te doen...

in èèn woord geweldig wat een bouwwerk.

ik durf bijna niet aan mijn sea fury te beginnen :lol:

keep the pictures coming

Tadango!

Waar ik benieuwd naar ben: wat vindt je pa er nou van, om jaaaaaaren met één en dezelfde kist bezig tezijn? :?

Vroeger bouwde hij veel kleine, relatief simpele dingen, en nu dit. 8O

Bevalt hem dat nou, of . . . :roll:

Hoeveel uur per dag werkt hij er (gemiddeld) aan? :)

Bedankt!

jan.

Tadango!

Ik heb nog een vraag. :oops:

Bouwt je vader via een kit van een kit-cutter, of maakt 'ie alle onderdelen zelf? :roll:

Zo ja, van welke kit-cutter? :P

Kwaliteit? :roll:

jan.

geen kit ;) hij heeft een set tekeningen besteld (naja ik dan....) en maakt dus elk ding zelf. Hele onderstel en alles... daarom duurt het ook allemaal zo lang ;)

het laatste wat ik van eltjo heb gehoord is dat hij er eventjes flauw van was en eerst een andere kist gaat bouwen, daarna pakt ie de c123 weer op..

Peter

ja maar dat duurt ook nog wel even ;) De c123 wordt nu nog gewoon verder gebouwd. Ik zal eens foto's maken ;)

weer nieuwe foto's online ;) Midden stuk wordt steeds meer beplankt en de motor gondels vorderen.

1386.jpg

1387.jpg

1388.jpg
1389.jpg

1391.jpg

1392.jpg

1394.jpg

1397.jpg

1398.jpg

1400.jpg

Fancy motorsteuntjes zijn dat... wie maakt ze, of is het zelfbouw?

Weer een prachtig stukje werk. Dat moet volgens mij een pracht van een maiden worden.

Dit is super gebouwt.
Ook als je op hun eigen site kijkt, naar het filmpje van de laadklep. Alles past gewoon precies op zijn plaats.

Komen er 2 takt motor op deze kist. Zou het wel jammer vinden als er straks 2 van die jankende motoren op zo'n onwijs mooie kist staan.

groeten Paul

Als je 2 x 2takt op een kist zet hoeven ze niet direct te janken ;-) ik heb op mijn 2 motorige ook 2 x 2takt, maar grote prop, weinig spoed, weinig toeren, power zat en het prutteld heerlijk.

Maar mee eens, 4takt is altijd mooier natuurlijk! :-)

And keep up the fine building!

4takt en mijn vader gaan niet samen ;) 3 komen wel mooie 3 blad props op ;) Ding kan met 1/3 gas al mooi vliegen gok ik Hij wordt 8kg ongeveer dus dan is 2 x 15cc wel een beetje veel ;)

Back