Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niek zei:Als eens de raptor mini titan bekeken, 220 eur.
http://www.rcheliparts.nl
Nog gyroe, 4 mini servos en senderset Gr mx12 of Fut fx18
Zou net passen binnen 6 a 7 honderd eur.
KriZ zei:F14 Zender gaat niet. Je moet toch wel een computer zender hebben. 120 graden swash aansturing en 5 punts throttle curve zijn toch wel een minimum wat je zender moet hebben.
fredje zei:Ziet er goed uit.
Maar welke motor en ESC?
Ook had ik last van de battery-protection functie op de regelaar. Deze greep iedere keer te vroeg in waardoor de motor uitviel. Ik heb toen op de regelaar de battery protection op +5volt cut-off for Ni-MH/Ni-CD gezet. Het gevolg is wel dat je de eerste vluchten goed in de gaten moet houden hoe lang je kunt vliegen en dit op je timer van de zender in te stellen
666yeti666 zei:In de regelaar heb ik niet veel vertrouwen als ik dat draadje doorlees, dat kan je uiteindelijk je dure lipo's kosten, als je de timer per ongeluk niet aanzet of niet hoort. Het kan dus geen kwaad om een betrouwbare regelaar te kopen !!
Dit werd er geschreven :
Ook had ik last van de battery-protection functie op de regelaar. Deze greep iedere keer te vroeg in waardoor de motor uitviel. Ik heb toen op de regelaar de battery protection op +5volt cut-off for Ni-MH/Ni-CD gezet. Het gevolg is wel dat je de eerste vluchten goed in de gaten moet houden hoe lang je kunt vliegen en dit op je timer van de zender in te stellen
666yeti666 zei:Ja natuurlijk kun je ermee vliegen maar het is een risico, en je moet zelf afschatten of je dat risico waard vind om de flightpower lipo's (+/- 75euro) ervoor op het spel te zetten ......
En dat is voor eenieder anders, voor Dirk is het een gemakkelijke keuze, het kost HEM tenslotte geen geld als de lipo stuk gaat ....
666yeti666 zei:Ja natuurlijk kun je ermee vliegen maar het is een risico, en je moet zelf afschatten of je dat risico waard vind om de flightpower lipo's (+/- 75euro) ervoor op het spel te zetten ......
En dat is voor eenieder anders, voor Dirk is het een gemakkelijke keuze, het kost HEM tenslotte geen geld als de lipo stuk gaat ....
Hoe kom je erbij dat de lipo's voor mij geen geld kosten ?