450size helikeuze, het is de Mini Titan E325 geworden!

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
Oeps, verkeerd begrepen, maar ik heb ook wel dezelfde set en 2 van mijn vrienden ook en die vliegen ook met FP lipo's, en nog geen enkel probleem vastgesteld met de originele ESC en motor !

Grtz,
Dirk

nou moe !
ik ging af op het bericht van de oorspronkelijke gebruiker van de heli die nwolsink heeft gekocht ...

Werkt bij jullie dan wel de lipo afslag correct ?
Tja, wie ben ik dan om te zeggen dat de regelaar niet correct werkt ....

De raptor s325 is denk ik een goede keuze.

Ik heb alleen nog wat bedenkingen met de gerapporteerde 6 a 8 min vliegduur..
op meer dan een uur laden.

Die weer niet past.

Ja t is vrijdag.
Ook aan de regelaar discussie hiervoor te merken.

Hoe lang doet een Trex met een vol 3s2200 pack?

Tja,

met mijn 1800 FP's vlieg ik maar 4,5 minuten en met mijn FP 2500 lipo vlieg ik ongeveer 6 minuten wel met 2800 rpm .

Grtz,
Dirk

Helaas kan om bepaalde redenen de Robbe/Futaba FF-9 niet meer bij de set behoren. Is er hier iemand die deze zender van de hand wil doen?

nwolsink, met een Futaba Fx18 kun je ook prima een heli programmeren.
Of kijk naar de nieuwe 6kan 2.4 ghz set van futaba.

Beiden ongeveer in dezelfde prijsklasse van iets meer dan e200.

Niek zei:
nwolsink, met een Futaba Fx18 kun je ook prima een heli programmeren.
Of kijk naar de nieuwe 6kan 2.4 ghz set van futaba.

Beiden ongeveer in dezelfde prijsklasse van iets meer dan e200.

Die 2.4 Ghz had ik idd al naar gekeken, is dat wat?

Als je nog geen andere modellen hebt is het wel leuk, als je er echter nog andere modellen mee wilt gaan bedienen kan dat lastig zijn , tenzij je hem om kunt schakelen naar fm ppm/pcm, maar dat verwacht ik niet ...

Toch wil ik graag de Robbe/Futaba FF-9 > niemand eentje over :?

Hoi
Futaba T-6 EXP 2,4 GHZ kost bij www.ercmarket.com 195 € en je kan er helis in programmeren mss dat eens overwegen.Ercmarket
Ik zelf vlieg ook met spektrum en is echt super! Niets van storingen of glitchen je electro blijft vliegen. Ik vlieg er zelfs mee op mijn millenium dus het is echt FULL RANGE! Mss een handige tip voor iedereen die lipo's vliegt en die geen cut offs wil meemaken. Ercmarket heeft nu iets nieuws in zijn winkel. Een lipo voltage guard. Ik heb het ook geïnstalleerd op mijn dragonous. Is echt handig. Wanneer het begint te piepen heb je 15 seconden om te landen met andere woorden je lipo is leeg! Zo kom je nooit een onbestuurbare heli tegen wat meestal eindigt in een mooie crash. Hier is de link, het apparaatje kost 16€ als je meer info wil moet je maar PM'en:
lipo voltage guard

Gr,
Fréderic

Nee

Kan ook niet voor die prijs lijkt mij.
De FF9 heeft veel meer functies en zal kwalitatief iets beter zijn.
Ik heb zelf eind vorig jaar een 2ehands FF8US gekocht,
Goede zender hoor (voor mijn vliegniveau) maar achteraf had ik even moeten wachten en zoeken en gelijk een DX7 (2,4 Ghz)moeten kopen, verkopen ze ook op die site.
Ik weet niet of hij in NL al goedgekeurd is trouwens, en of dit verreist is???..
Maar deze zender is volgens velen op deze aardkloot de beste koop voor je centen.
Alan Zsabo ( redelijk goeie RC Heli piloot :wink: ) vliegt er graag mee.
Een zender koop je maar eens in de zoveel jaar...zorg dat je je centen goed besteed.

Eric

@Fredje

Die Spektrum is deze legaal in Belgenland ? Ik heb ook op het punt te staan om over te schakelen maar naar mijn weten is de 2,4Ghz nog niet wettelijk toegelaten in België !

Grtz,
Dirk

Back