Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
[mod] HEREN,
Ik heb het nu er wel redelijk mee gehad ,ik zij alles via pb!! persoonlijk is persoonlijk en hoort niet op het forum .iedereen zit er nu tussen en voelt zich er niet lekker bij hier .
Dit moet het laatste woord er over zijn.[/mod]
Hou er dan ook over op. Wie is de wijste en hoeft nu eens niet het laatste woordte hebben?helemaal mee eens...
Welk kanaal is het beste voor de GPS dan Baggus
Ik vlieg op kanaal 1.3G C
Bij mij duurt het ook lang voordat ik 6 satalieten heb
Zowiezo 2 minuten.
Verrek, die meetings schijnen me ook altijd geld te moeten kosten. Krijg net een mooie brief van het CJIB onder mijn neus, 113 euro voor 19 km/h te hard op het industrieterrein in Nijmegen. :bad-words:
Wilde blijkbaar iets te snel op de meeting zijn...![]()
Verrek, die meetings schijnen me ook altijd geld te moeten kosten. Krijg net een mooie brief van het CJIB onder mijn neus, 113 euro voor 19 km/h te hard op het industrieterrein in Nijmegen. :bad-words:
Wilde blijkbaar iets te snel op de meeting zijn...![]()
Had er al niet op gerekend voor morgen. We wachten af, zal vast wel weer beter worden.Hey jongens even om onduidelijkheid te voorkomen Morgen is geen Meeting. Het weer is gewoon niet fijn. Als de weergoden 2-3 dagen van te voren goed weer voorspellen regel ik alles en zal ik dit hier natuurlijk laten weten. Maar ik heb geen zin om alles goed te organiseren en dat het dan in het water valt. Dus nog even geduld totdat het weer een wat drogere periode wordt.
Energieweg
Daar staan 2 vaste flitspalen..
Idd, moderne motoren worden blijkbaar niet geflitst omdat ze vooral uit aluminium bestaan.