4e FPV Meeting

Dus heb ik de GPS verlengt, alleen ook toen, geen verandering.
Alhoewel, voor heel even, maar daarna weer hetzelfde. Ik ben het 100% eens dat de gps ver van de tx moet zitten, alleen lijkt dit niet op te gaan bij de Minimag?
Nja, raar. we gaan het gauw weer even testen..

[mod] HEREN,
Ik heb het nu er wel redelijk mee gehad ,ik zij alles via pb!! persoonlijk is persoonlijk en hoort niet op het forum .iedereen zit er nu tussen en voelt zich er niet lekker bij hier .
Dit moet het laatste woord er over zijn.[/mod]

vind ik ook... helemaal mee eens.. gelukkig gebeurd hetzelfde op RCgroups. hetzelfde verhaal. En daar ben ik niet eens vertegenwoordigd... dus.... :)
leve de lol zeggen we maar... 1 + 1 = 2

Maarre, gaat zaterdag de 23e nog allemaal door?! het word een beetje stil op het moment...

Welk kanaal is het beste voor de GPS dan Baggus
Ik vlieg op kanaal 1.3G C
Bij mij duurt het ook lang voordat ik 6 satalieten heb
Zowiezo 2 minuten.

Verrek, die meetings schijnen me ook altijd geld te moeten kosten. Krijg net een mooie brief van het CJIB onder mijn neus, 113 euro voor 19 km/h te hard op het industrieterrein in Nijmegen. :bad-words:
Wilde blijkbaar iets te snel op de meeting zijn... :oops:

Verrek, die meetings schijnen me ook altijd geld te moeten kosten. Krijg net een mooie brief van het CJIB onder mijn neus, 113 euro voor 19 km/h te hard op het industrieterrein in Nijmegen. :bad-words:

Dat is minder klaas, ik heb geen flitspaal gezien. :evil:

Staan ze daar nu ook al? Logisch natuurlijk, ook daar is de verkeersveiligheid in 't geding met spelende en overstekende kinderen en bejaarden met een rollator, heb je die niet opgemerkt dan en je snelheid aangepast? Foei! :rolleyes:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Tsja, en dat terwijl ik echt nooit te hard rij, ik rij altijd met "gepaste snelheid"... :lol:

Flitspalen zou m'n TomTom voor moeten waarschuwen, deed'ie op de terugweg wel goed bij een paal die daar ergens staat. Of het was een mobiele, heb daar ook een detector voor maar die ligt thuis op de plank. Nooit van gekomen om hem in deze auto te bouwen en had toch al jaren geen boete meer gehad... :rolleyes:
Naja, maar eens wobben dan. En anders help ik in elk geval weer bij het terugdringen van het overheidstekort. :worship:

Edit: Wanneer is de 4e FPV-meeting eigenlijk?

Hey jongens even om onduidelijkheid te voorkomen Morgen is geen Meeting. Het weer is gewoon niet fijn. Als de weergoden 2-3 dagen van te voren goed weer voorspellen regel ik alles en zal ik dit hier natuurlijk laten weten. Maar ik heb geen zin om alles goed te organiseren en dat het dan in het water valt. Dus nog even geduld totdat het weer een wat drogere periode wordt.

Hey jongens even om onduidelijkheid te voorkomen Morgen is geen Meeting. Het weer is gewoon niet fijn. Als de weergoden 2-3 dagen van te voren goed weer voorspellen regel ik alles en zal ik dit hier natuurlijk laten weten. Maar ik heb geen zin om alles goed te organiseren en dat het dan in het water valt. Dus nog even geduld totdat het weer een wat drogere periode wordt.
Had er al niet op gerekend voor morgen. We wachten af, zal vast wel weer beter worden.

@Remy: Energieweg thv bedrijfsweg

Aii,

Die flitspalen staan er inderdaad vast. Van die groene infarood palen.
Wel vreemd dat je via de Energieweg bent gestuurd. Je kunt er via 4 wegen komen, allen korter, dus heb je nét de verkeerde gekozen :rolleyes:.

Nouja, niets aan te doen!

Back