5e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 2010

Vanuit de club en de organisatie van de meeting wil ik Jan graag bedanken voor 5x een fantastische inzet voor dit evenement!
Jan is vlak voor de meeting met pensioen gegaan, en hij wil het achter de schermen een beetje rustiger aan gaan doen zodat er wat meer tijd overblijft voor andere zaken.
Mede door zijn ruime ervaring met schaalevenementen (o.a. Dutch open in het verleden) lijkt het of het opzetten van zo'n evenement bijna vanzelf gaat, niets is minder waar. Het vergt een wekenlange voorbereiding waarbij zowat de hele club ingezet wordt om alle puntjes op de "i" de zetten.

Volgend jaar zal ik het stokje overnemen van Jan, en ik hoop dat ik de lat wederom zo hoog kan leggen als jullie gewend zijn.
Jan, nogmaals enorm bedankt voor je geweldige inzet!!

Laatst bewerkt:
Nu Jan met pensioen is heeft ie toch nog meer tijd om zulk soort evenementen te organiseren :roll: ;-)

Nee hoor Jan, geniet ervan.

En Robke,

Ben er helemaal van overtuigd dat jij het volgend jaar net zo mooi voor elkaar krijgt :yes:

foto's

@ teus

hey teus mooie platen hoor pfoei we hadden er ook een ontzettend mooi weertje bij!
Ik was net zo rood zondag avond als de rode strepen op mn stearman.

zou je de foto's van mn stearman op willen sturen a.u.b digitaal kan ik die weer in mn foto boek doen .

alvast bedankt

@ jetpropx

hoi eric ook voor jou geld zou je voor mij a.u.b de foto's van mijn stearman kunnen regelen ze staan bij jou linkje en aangezien je deze mensen beter kent dan ik ?

ik zie ze wel per pb verschijnen

alvast bedankt

rolatorzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz pascal

@ jetpropx

hoi eric ook voor jou geld zou je voor mij a.u.b de foto's van mijn stearman kunnen regelen ze staan bij jou linkje en aangezien je deze mensen beter kent dan ik ?

ik zie ze wel per pb verschijnen

alvast bedankt

rolatorzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz pascal

Ik zal Jan dH morgen waarschijnlijk wel zien (fly-inn BLC Hulten) , ik zal het hem vragen.

Laatst bewerkt:
He he, eindelijk klaar met de foto's :banana:
Door de problemen met mijn arm heeft het toch iets langer geduurd en zijn het iets minder foto's geworden dan eigenlijk gepland.
Op dit moment bezig met de upload van 121 foto's naar mijn Oypo albums (www.oypo.nl/hhfotografie).
Ik zal morgen, oeps is inmiddels al na 1 uur, dus eh straks ;) zoals beloofd ook een selectie daarvan op een picasa-album te zetten.
Enjoy! Grtz, Hans

@ Teus

Hey Teus mooie platen hoor pfoei we hadden er ook een ontzettend mooi weertje bij!
Ik was net zo rood zondag avond als de rode strepen op mn stearman.

zou je de foto's van mn stearman op willen sturen a.u.b digitaal kan ik die weer in mn foto boek doen .

alvast bedankt

Geen probleem Pascal, stuur me even je Emailadres per Pb dan komen ze naar je toe. Kost niets ;)

Gr. Teus

Mooi, ga ik noteren! :D
Dit jaar geen doublure met de luchtmachtdagen, want die zijn op 15 en 16 september.

Ik ben er maar weer 1 dag, dat weekend is m`n pa jarig en geloof dat ie het wel leuk vindt als ik kom ;-)

Maar heb er wel weer zin in, moet alleen even kijken wat we vliegend hebben tegen die tijd :roll:

Yep, heb van Jan begrepen 25 en 26 Juni.

Nog even onder voorbehoud!
Moet nog door de vergadering worden goedgekeurd, maar dat zal wel geen probleem worden.
Dit jaar gaat onze sekretaris Rob de Wildt de kar trekken voor de Schaalmeeting, want ik ga van mijn pensioen genieten. :-):-):-). In binnen en buitenland.
Dus het kan zijn dat ikzelf helemaal niet aanwezig ben, maar ergens in het buitenland met m'n luie kl..... in de zon lig.

groetjes,
Jan

Hoi,

Ik had gehoopt dat de Ziroli Corsair verder klaar zou zijn maar ivm studie loop ik achter op schema...helaas
Ik zou hem wel evt weer statisch willen tonen voor zover hij dan klaar is,mocht daar belangstelling voor zijn....

Gr Patrick

Back