5e. Dutch Warbird & Scale Meeting Delta Oss 2010

@Vliegman

In je dromen ben ik er niet, maar ik ben er wel:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

@Berto

Yesssssssssss

Hallo joehoe welke lijst, ik zie helemaal geen lijst, wand ik wil toch wel heel erg graag komen.

Gr Japioooooooo

deze lijst Japio; www.janhermkens.nl/oss2010Exellijst.xls

gewoon hier aanmelden met de gebruikelijke gegevens (zie ook exellijst), of via e-mail of PB, dan zet ik je ook op deze lijst van gezochte personen ;);)

Rose, je aanmelding is verwerkt.

groetjes,
Jan

HEEEEEEEEEEEEEEEEEE Japio je heb zeker str.... t ik bedoel in ieder oog een kippe poot zitten, of zeker weer laat naar bed gegaan.:mrgreen::sleepy::sleeping:

We zetten je wel achter in het veld hebben we ook geen last van je :-D

Kheb de lijst bekeken ik zie mij er niet bij staan Ik zal wel op de achterkant staan en dat kan ik niet zien omdat men leptop aan de achterkant geen beeldscherp heeft.

Gr Japioooooooooooo

Jongens jongens doe eens lief wezen tegen mij, ik wil zo graag op Oss komen, maar als jullie mij niet motten, oke ik heb daar begrip voor, dan ga ik wel aan de voorkant op bezoekers P staan of in Oss zelf, maar ik kom daar zekers vliegen enne die A300 blijft mooi thuis, ik heb daar genoeg gezeik over gehoort:mrgreen: en als ti weer te zien is dan is dan gaat ti ook vliegen.

Gr japioooooooo

Je MOET komen, zonder jouw is het niet hetzelfde :nooo:
Wie moet er anders tegen vriendjes Rose en Eric lopen ouwjeweetwellen???

@Berto

Kijk dat bedoel ik nou, dat bewijst wel weer dat jij niet voor niets, tot mijn vriendenkring behoort.

Gr Japioooo

Laatst bewerkt:
prachtig wat n fantazie jogens klach me hier kapot als de meeting ook zo gezellig is als hier op t forum dan kumt et wel goe :lol:
kvind dit helemaal gaaf :mrgreen:
ik heb zelf ook nog n 500 size airwolf redelijk scale maar kweet nie of er ok helis magge vliege :wink:

mvgr johan snijders

Geloof me Johan, dat weekend zelf is het minstens zo gezellig :yes:
Verzet niet voor niets m`n vakantie ervoor (alleen jammer dat die ouwe net op die zaterdag 70 wordt met een feessie :-( )

Dat kan tie toch ook bij Delta houden, veel bezoek en we planten hem wel bij Japio neer, kan tie op je vader passen en zorgen voor de BBQ.

Is Japio ook weer tevreden :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Dat zeker want dan is ie niet de oudste daaro ;-) (qua ID leeftijd dan he, uiterlijk...................) :oops: ;-)

Weet niet hoe laat het feesie is afgelopen, anders kom ik daarna misschien nog wel ff buurten ;-)

Tjonge tjonge tjonge Vlieg wil jij zo'n man op leeftijd bij mij neer planten, dat gun je toch die man van 70 niet, jij kunt het nouwelijks 2 uurtjes uithouden bij mij, jaja natuurlijk wel bij Denny .

Gr japioooo

P/S en de groeten van Denny

Gniffel....De toon is weer gezet....

Zeg maar ff over die Axis kisten waar Jeroen achteraan wil.
Behalve Berto is er niet veel, kennen jullie nog kandidaad inschrijvers met Axis kisten?

Ach gun de allies ook een kans :lol:

Zaterdag een FW, zal eens vragen of ze ook niet de zondag komen.

En dat was het dan................................

Back