5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frank, bedankt. Ik heb een elektrobrevet, mag ik nu wel gewoon vliegen? Hier op de club waren ze ook van de KNVVL. Die hadden er geen problemen mee....Inmiddels van verschillende vernomen dat ze aan het twijfelen waren. Ik bedoel, vliegen doen ze normaal ook alléén, en FPV ditjes en datjes wisselen we overal wel uit..

maargoed, we zullen het zien:)

Frank, bedankt. Ik heb een elektrobrevet, mag ik nu wel gewoon vliegen? Hier op de club waren ze ook van de KNVVL. Die hadden er geen problemen mee....Inmiddels van verschillende vernomen dat ze aan het twijfelen waren. Ik bedoel, vliegen doen ze normaal ook alléén, en FPV ditjes en datjes wisselen we overal wel uit..

mja, ik hoop nog steeds dat er een paar tegelijk de lucht in mogen, maar zoals aangegeven: dat gaan we terplekke bekijken :)
Hoewel het voor sommigen die de eerste vlucht met de bril op gaan maken, wel fijn is als het rustig is in de lucht :D (maar weer wel leuk, als er dan iemand anders achter aan vliegt, die dat groentje dan weer vanuit de lucht filmt... hmmmm)

:rolleyes:

Remy,

De meeste regels komen van mij en niet van de club.
Gewoon om te zorgen dat de club waar we te gast zijn geen schade oid van ons bezoek zal oplopen.

Als jou brevet van de knvvl is, mag je gewoon vliegen al zal er wel een spotter naast je moeten staan ( er lopen er dan genoeg om je heen denk ik )

Ikzelf heb 8 jaar een brandstof brevet maar NIET van de KNVVL dus mag ik niet zelfstandig vliegen.

Zou jammer zijn als mensen afhaken, dacht toch dat het leuk zou zijn om eens te zien welk gezicht er bij welke forum naam hoort en de setup van elkaar eens te bewonderen
Meeste mensen kunnen a.s. zondag, dus dat was ook al "bijzonder"

Ja het is anders dan wild vliegen. Maar iedereen had aangegeven niet meer dan 100km te willen rijden en binnen die afstand kon er geen "wild vlieg" lokatie gevonden worden.

Er staan 13 man op de lijst, dus dacht dat het wel de moeite waard zou zijn.

[grapje begin]
En :
Zou jij het willen missen als Sven zijn eerste echte FPV vlucht gaat maken ?
na zo een #$%@#$ ervaring van afgelopen weekend?
[grapje einde]

En je had al aangegeven dat we terplekke altijd nog kunnen kijken of er meerdere tegelijk de lucht in konden, dus gewoon even terplekke zien joh :)

Enne remy, je moet wel komen, want je moet mij geestelijk bijstaan tijdens mijn eerste vlucht met de bril op me neus!!!

En je had al aangegeven dat we terplekke altijd nog kunnen kijken of er meerdere tegelijk de lucht in konden, dus gewoon even terplekke zien joh :)

Enne remy, je moet wel komen, want je moet mij geestelijk bijstaan tijdens mijn eerste vlucht met de bril op me neus!!!

[grapje begin]
Zou jij het willen missen als BB zijn eerste echte FPV vlucht gaat maken ?
[grapje einde]

00ps! in Sven zijn draadje gereageerd Seurry!

Sorry leute, ik wil niet spel breken, maar waarom komen jullie niet naar de locatie waar ik en Hugo zullen zijn?.
Of is het daar nu veel te laat voor, en kijk ik nu een gegeven paard in de bek...

Sorry frank, ik bedoel het niet zo. Ik zou wel eens een gave air to air met je willen doen:)! Of wat dacht je ervan als ike en lange pleesliert achter mijn kistje bond, en jullie hem er af kunnen rauzen? of of....nja:rolleyes:..

Laatst bewerkt:
Quote Remy

frank, hoe zat het eigenlijk. Ik ben een paar dagen geleden bij Hugo geweest, en heb het over de locatie gehad..Hugo kwam met het voorstel om gewoon met zijn allen bij de uiterwaarde te vliegen. ( heeft hij ook al eerder voor gesteld) Vanwaar is dat niet door gegaan? We kunnen dan lekker met zijn allen tegelijk vliegen, wat om eens heen vliegen zonder ellendige brevetten en regels..Dat zou het voor veel meer mensen aantrekkelijker maken. Ik bedoel, niet om de regels te overtreden, maar kom op.. eén tegelijk, persé een brevet, een broedseizoen!? schei uit..50% van de vogels broeden op schiphol nmaast de landingsbaan
Het is dat het ongeveer 50km voor mij is, maar was het een kilometer meer dan was ik niet gegaan..Ik bedoel, nogmaals..Rondjes vliegen kan ik overal..
Begrijp mij niet verkeerd, maar ik heb het he-le-maal gehad met clubs. Ik vind het verschrikkelijk, en kom er niet graag..
Tot voor kort geleden heb ik de locale vliegclub gedag gezegt.. Ik twijfel..nog steeds..dat mag toch niet voor een FPV meeting?

End Quote
---------------------

Remy,

De uiterwaarden was een optie maar Hugo was daar zelf ook nog nooit geweest begreep ik. Ik woon er te ver vandaan om zelf even te gaan kijken. Niemand reageerde om te gaan kijken, dus viel het af.
Bij navraag begrijp ik dat ook uiterwaarden eigendom van een boer zijn en je dus toestemming moet hebben om daar te vliegen.
Ikzelf ga niet iets "organiseren" als er niet zeker is dat er gevlogen kan worden of als je
er vanaf geschopt kan worden.

Bij onze club ging het destijds toch ook goed ?
Volgens mij vonden vele dat erg leuk en heb jij ook lekker kunnen rondvliegen?

Zelfde komende zondag, er komen een paar aspirant FPVérs en de gastheer zelf wil ook beginnen met FPV vliegen.
Verder vind het het zelf ook leuk om een kennis met iedereen te maken.

En zeg nou eerlijk.. Wil jij niet de gezichten van Sven en Pieter zien als zij hun bril afzetten na hun eerste FPV vlucht???? :-)

Zou jammer zijn als je niet komt maar er is niemand die je verplicht.
Je zou jouw ervaring leuk kunnen delen denk ik.

Ik ga zeker, en al komen er maar 4 man in totaal zal het zeker nog een leuke middag worden.

Verplaatsen is het nu inderdaad te laat voor. Het seizoen begint gelukkig pas.
Goede suggestie voor een "wild" locatie ?
Gaan we de 6e ook alvast plannen :-)

Zondag 11 graden, zonnig en windkracht 2

Hopen dat het zo blijft!

Laatst bewerkt door een moderator:
Roel,

Van Robert had ik vernomen dat hij nog even op jou telefoontje afwachtte. Hij zou het zelf wel zien zitten, maar alleen met zijn 2 anders zou de reis hem te gek zijn.

Los van dat, het word in ieder geval prachtig weer:yes:

En dan gaat het helemaal gezellig worden !!!

Had even gekeken, deze maand was 1 jaar geleden de eerste echte FPV meeting bij Fransbr als ik het goed heb. Op de foto;s ziet het er koud uit. Hoop dat het zondag beter gaat worden.
Vergeten jullie niet eten en drinken zelf mee te nemen ?

Heb ik weer.....

Zoals je kan zien had ik nog net een halve seconde controle.. genoeg om mijn vleugel de sloot in te sturen ipv het weiland in. Voorste helft zstond helemaal onder water, MAAR.... alles getest en alles werkt nog! Zelfs de 15 dollar hobbyking camera die de grootste klap heeft opgevangen en helemaal losgerukt was.

Straf spul. Ben nu bezig alles (en nu hopelijk storingsvrij) weer in elkaar te zetten. Heb er zin in, zeker gezien de weersvoorspellingen!

maarten

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back