5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien ga ik ff naar de fly-wild meeting locatie kijken hoeveel storing daar zit.
Ga je me Robert?
Misschien dat er nog meer mensen mee willen?

Heren,

Als het goed is heeft iedereen die zich aangemeld heeft nu een informatie email van mijn gekregen.

Laat me weten als niets ontvangen hebt.

Als het net zulk weer is als vandaag.......... :-)

Ontvangen! errug jammer van dat brevet en 1 FPV-er tegelijk..... maar goed, dat mag de pret niet drukken.

Die vlieger die met mij mee komt, meld zich nog via mail freijn!!!

Uiteraard fijn dat we te gast mogen zijn daar!

Laatst bewerkt:
De vlieger die met jouw meekomt heeft zelfs een leraar brevet, dus dat zou een oplossing kunnen zijn.
Maar laten we dat ter plekje bekijken en beoordelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou voor mij de oplossing zijn idd ;D voor sven ook!

Maar nogmaals: dat mag de pret niet drukken ;)
Lol maken kan zowiezo.

Is het overigens ook toegestaan nog een ander toestel mee te nemen? (kleine jerry wing?)

Nee, nee het instructeur slaat alleen op piloten die geen knvvl brevet hebben. Onafhankelijk van het fpv gebeuren.

Ik kan niet beslissen of je wel of niet een ander toestel mee mag nemen, neem gewoon mee en vragen we het gewoon ter plekke.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mijn Elektro brevet:) Ofwel, er mogen in ieder geval 2 mensen vliegen?

Ik bedoel.. alleen vliegen doe ik hier ook.....:rolleyes:

Ik twijfel of ik kom.
Heb geen brevet en om nou een uur en kwartier te rijden om onder begeleiding te vliegen...

begeleiding is puur dat er iemand naast je staat joh ;)

Ik heb Jorgen (de kerel die met ons mee komt) die naast me komt staan (met brevet enzo) dus dat komt wel goed.
Remy mag er ook wel bij komen staan, want het wordt dan mijn eerste FPV vlucht!!! (dat ik zelf door de bril kijk dan he ;) )

Alleen een KNVVL brevet is geldig.

Volgens mij is het juist leerzaam en leuk om te zien hoe anderen vliegen en hun apparatuur hebben. Eenvoudig of juist zeer High tec.
En als we Jorgen en Frank( gastheer) nu veel koffie en mars voeren , komt het wel goed denk ik zo :-)

Kan ik eventueel nog een toeschouwer mee nemen? :P

en als het ECHT rustig is in de lucht, dan kunnen we misschien met 2 fpv'ers vliegen? Of is die kans echt niet aanwezig?

hoe dan ook, IK ben er bij, ik kom met Jorgen en met sven en evt als het kan/mag nog een maat van me die het heel gaaf vind om te zien.

En het gaat voor mij toch wel spannend zijn...... want ik denk dat ik zondag de eerste vlucht ga maken met de bril op mijn neus (met hulp van de ervaren vliegers natuurlijk)

Mochten de personen die aan sven aangeboden hebben dat hij met hun toestellen mag vliegen er van overtuigd zijn dat het met die toestellen 10x makkelijker is de eerste echte fpv vlucht te maken als met een nemo.... dan houd ik mij ook aanbevolen :P lol!

Heeft iemand trouwens een GOED adres om naar te navigeren? (ofwel: in de tomtom te stoppen)

Laatst bewerkt:
Kan ik eventueel nog een toeschouwer mee nemen? :P

en als het ECHT rustig is in de lucht, dan kunnen we misschien met 2 fpv'ers vliegen? Of is die kans echt niet aanwezig?

hoe dan ook, IK ben er bij, ik kom met Jorgen en met sven en evt als het kan/mag nog een maat van me die het heel gaaf vind om te zien.

En het gaat voor mij toch wel spannend zijn...... want ik denk dat ik zondag de eerste vlucht ga maken met de bril op mijn neus (met hulp van de ervaren vliegers natuurlijk)

Mochten de personen die aan sven aangeboden hebben dat hij met hun toestellen mag vliegen er van overtuigd zijn dat het met die toestellen 10x makkelijker is de eerste echte fpv vlucht te maken als met een nemo.... dan houd ik mij ook aanbevolen :P lol!

Heeft iemand trouwens een GOED adres om naar te navigeren? (ofwel: in de tomtom te stoppen)

Toeschouwers kan altijd hoor :-)

Ik zal een adres opzoeken voor de tom tom en rond mailen.
Aub niet hier op het forum vermelden..zodat we het e.e.a een beetje in de hand kunnen houden...

1 van onze leden neemt een generator mee. Ikzelf zal een senseo meesmokkelen.

We moeten terplekke kijken/beslissen en natuurlijk overleggen of we met meerdere in de lucht kunnen.

Ok, komt goed dan :D

die generator, kunnen mensen daar ook lipo's mee gaan laden? of dat niet?
(dan weet ik hoeveel lipo's ik moet mee slepen ;))
Maar denk dat het wel meevalt, aangezien je toch niet in die uren 10x gaat vliegen met je toestel...

ik heb er zin an :P hahahaha

Heb er ook zin in!! Als we geluk hebben,hebben we het weer van afgelopen zaterdag?

Ja de generator is bedoeld voor lipo's en koffie !

Gooi voor de zekerheid ook een verlengsnoer in je auto, dan maken we een soort van ketting.
Alleen lipo's laden .... Geen tosti ijzers, frituur pannen..chocolade machines....zonnebanken of voet verwarming.. :-)

Nou vooruit, softijs machine mag/kan wel....

Laatst bewerkt:
Let wel op dat een gen ,niet altijd lekker samen werkt met een senseo.
Senseo,s schijnen nogal eens te weigeren bij gen power.
Maar hoezo laden ,je hebt toch wel een paar lipo,s en anders aan de auto accu ,
Die word echt niet gek van 3 accu,s laden .

Bedankt voor de tip maar,
Deze generator heeft al wat Fly meetings in het buitenland meegemaakt. En is gemarteld met, zoals ik al schreef, Senseo's maar ook ook meerdere koelkasten tegelijk en tostiijzers.
De kerst verlichting vond ie prima :-)
Ken je dat? Tostiijzer uitzetten omdat dan de pomp van de koelkast weer aan kan slaan.
Warm bier kan niet....

hahahah :) naja, ik zal wel genoeg lipo's bij hebben denk ik.

Als je een adres hebt, graag via mail, dan kunnen we wat dingen gaan plannen en afspreken hier :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back