5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben wel benieuwd naar de regels, dat valt meestal tegen op een club.

Als er maar niet zo'n CE keur kampbaas rondloopt zoals we ze vaak genoeg in het model elektronica forum tegenkomen.

idd, dat is wel even belangrijk.
(bij ons op de club ben je beperkt in de richting die je vliegt, en er staat dat eigenlijk altijd het toestel zichtbaar moet zijn.

pb bestuurd btw.

EDIT: er komt namens mij waarschijnlijk ook een toeschouwer mee, hij is ook bezig met fpv maar zit hier niet op het forum (maar wel bij mij op de club).
Ik weet niet of hij fpv gear vliegend mee gaat nemen (denk het niet, want hij had nog niet alles naar zijn zin werkend)

Laatst bewerkt:
ben wel benieuwd naar de regels, dat valt meestal tegen op een club.

Als er maar niet zo'n CE keur kampbaas rondloopt zoals we ze vaak genoeg in het model elektronica forum tegenkomen.

@Baggus

Valt Reuze mee en we krijgen/hebben heel veel medewerking. :-)
Ik ben bezig de "regels" aan het verzamelen en documenteren.

Het zijn de "zorgen" over veiligheid op het veld, zodat er geen ongelukken gebeuren.
Er loop een rijksweg langs het veld, daar mogen we niet overheen.
Dus gelukkig echt geen kampbaas oid, gewoon normale dingen die zelfs ZONDER club van toepassing zouden moeten zijn.
Je krijgt het zo snel mogelijk per email de details van mij.

Groeten

Frank

zo,

Ik heb nog een FPV vlieger hier uit de omgeving uitgenodigt. Die vliegt al een tijdje FPV i.c.m. een tracker, duo enz op de 2,4gHz.
Hij zal ook aanwezig zijn.

!!!!! Heren GOED NIEUWS !!!

Locatie is gevonden (beschikbaar gesteld) en in het midden van het land , Montfoort.

We zijn daar te gast en zullen ons natuurlijk aan de geldende regels moeten houden.
Tevens willen we graag weten hoeveel mensen er gaan komen om het e.e.a. in de hand te houden.

Stuur mij aub per PB je email adres dan krijg je alle gegevens retour.

Hoop jullie te gaan zien op 27 Maart.

Frank

You've got mail

by the way, gaan ze dat goed vinden om dat hele veld door een stel fpv mafkezen in beslag te laten nemen? :P

of moeten we tussen/met de rest van de clubleden vliegen?

Bert,

Ik hoop morgen een email uit te kunnen sturen met antwoorden op dit soort vragen.
Nog even geduld aub.

Groeten

Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
de persoon die met mij mee komt (buiten sven als het goed is) wil ook graag zijn fpv gear mee nemen en vliegen, is dit een probleem?

Inderdaad, ook leuk om te weten :)

en natuurlijk of de megenomen gasten (in mijn geval 1 ) ook mogen vliegen met hun fpv spul.

En natuurlijk misschien wel handig voor mensen die nog wat fpv spullen tekoop hebben om die mee te nemen?
Soort kofferbak verkoop :P hahahahah

Heeft er niet iemand een generatortje? dat we fatsoenlijk kunnen laden? Auto accu's vinden dat niet altijd even lekker ;)

Inderdaad, ook leuk om te weten :)

en natuurlijk of de megenomen gasten (in mijn geval 1 ) ook mogen vliegen met hun fpv spul.

En natuurlijk misschien wel handig voor mensen die nog wat fpv spullen tekoop hebben om die mee te nemen?
Soort kofferbak verkoop :P hahahahah

Heeft er niet iemand een generatortje? dat we fatsoenlijk kunnen laden? Auto accu's vinden dat niet altijd even lekker ;)

Ik heb nu 12 mensen geregistreerd staan ( incl mezelf ).
Daarbij niet meegerekend dat er mensen een "gast" meenemen.

Ik hoop dat ik 1 van onze leden ook zo gek krijg dat ie meegaat.
Hij beschikt nl over een generator.

Hoop later vandaag de email met info te kunnen versturen.

de persoon die met mij mee komt (buiten sven als het goed is) wil ook graag zijn fpv gear mee nemen en vliegen, is dit een probleem?

Geen probleem BB...
gewoon om de aantallen goed te krijgen, wil je hem vragen toch even een email te sturen aub?

Lijkt me zo ie zo leuk om nu eens een gezicht te hebben bij al die forum namen :-)

ik zal hem dat vragen :)

hij zit niet op het forum hier he, maar bij mij op de club, is het dan niet voldoende dat ik hem "aanmeld" ?

Tuurlijk , mag ook , het idee is gewoon dat ik mijn lijstje zo compleet mogelijk heb.

Zat ook al te denken om van iedereen het kanaal nummer te registeren.
Dan weten we meteen of er duplo's zijn.

Ik zal hem vragen dat gewoon naar jou te sturen ;) Dan stuur ik hem de info mee die we van jou krijgen, en dan moet hij maar even richting jou reageren!

Overigens, duplo's is niet het enige he, kanalen moeten op dezelfde band ook niet te dicht bij elkaar zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back