5e FPV Meeting topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een heftig verhaal Badbert
Heb je nu die nemo op zicht of op FPV geland?
Landen op FPV is niet zo moeilijk.
Als je het eenmaal gedaan hebt denk je "was dit alles"
Makkelijker dan op zicht vind ik tenminste.

Ik heb de nemo op FPV geland :D

was toch wel spannend... maar het lijkt inderdaad moeilijker dat het is (zit vooral tussen de oren).

ik heb het virus nu helemaal te pakken, ben echt verslaafd en zit al sinds gisteren op de terugweg te denken wanneer ik weer kan gaan vliegen......

een goedvliegende FPV twinstar

Hij vloog jammer genoeg niet helemaal ok gisteren. Denk dat ik met de 1 van mijn laatste acties een asje krom gemaakt heb.
Als je goed naar de video kijkt trilt ie behoorlijk. Ga deze week de boel maar weer eens goed nalopen.

Wilde deze foto als bewijs toch graag hier even posten.

quote : Sven
=====================

Kodak momentje:

Pieterblij.jpg

Een glunderende Pieter die enkele seconden terug voor het eerst zijn nemo keurig op een vreemd veld heeft neergelegd. Met tientallen toeschouwers overigens.

Gaat lekker zo, Pieter!

Heren,

Ik heb het helaas niet gehaald, iets met een vergeten verjaardag... oeps!
volgende keer (wanneer mijn Twinstar klaar is) kom ik ook gezellig meedoen.

Groeten,
Sander

Hierbij nog even het filmpje van gister. Erg kort, maar leuk om te zien!

Laatst bewerkt door een moderator:
Gave beelden toch altijd weer met die GoPro !

indrukwekkend ding zo met die acht props ! en het geluid !!! :-)

Grappig dat ik op dat moment ook film en we elkaar op video hebben staan, aan de andere kant.. kan het haast ook niet anders.

OK, het HD filmpje is af.

Iets wiebelig door de vele thermiek op die dag, en niet FPV gevlogen, maar toch met het een en ander aan air-to-air opnames.

Op Vimeo kun je hem in HD bekijken

gafe filmpjes mannen !!!!!!!!!!!

Ennuh...Pieter (badbert) nog bedankt voor het lenen van je bril, mijne is vandaag retour china...
Hoop dat ik mijn bril snel terug heb...

Nickos

@nickos: geen probleem!!! Je moet elkaar een beetje helpen ;) hahahah
en dat is het voordeel van die brillen, iedereen kan ze opzetten!

:D

haha Hugo,

Te gek man! Wat een verassing. Ik moet snel een wat snellere pc aanschaffen want dit is echt een en al ellende voor videobewerking.

Garbach, leuk filmpje! Wat was het idd gezellig. Waarmee heb jij de beelden gedeshaked? En de video bewerkt? je kwaliteit is nog erg goed, en het deshaken is goed gelukt..

Nou heren,

ik wil iedereen nog even bedanken voor de gastvrijheid en de gezellige dag. Helaas moest ik weer op tijd weg i.v.m. een andere afspraak, dit ga ik de volgende keer anders plannen.

Het was heerlijk weer en heb lekker rustig rond kunnen kijken en vooral ook e.e.a. kunnen vragen aan "wildvreemden". Het sfeertje was helemaal top maar dat had ik al snel door omdat ik netjes werd ontvangen door de gastheer die mij een heerlijke bak koffie aanbood ( ik ging bijna twijfelen of ik geen entree had moeten betalen ) ;-)

Heel erg leuk was het ook dat je op het grote scherm mee kon kijken tijdens de vlucht. En er werd zelfs aangeboden of even door de bril te kijken om zo een nog betere beleving te ervaren. Nou dit was helemaal geweldig !

Een paar foto's

Sven die voor de eerste keer gaat FPV'n

Zijn backup... :p

Nogmaals iedereen bedankt voor deze gezellige dag, de uitleg & tips en tot de volgende meeting zou ik maar zeggen...

Groeten,
Christian

gafe filmpjes mannen !!!!!!!!!!!
Ennuh...Pieter (badbert) nog bedankt voor het lenen van je bril, mijne is vandaag retour china...
Hoop dat ik mijn bril snel terug heb...

Nickos

Het dodental stijgt, ook mijn fatshark ligt uitgebakken in zijn doos. Gelukkig komt er voor mij een nieuwe voeding aan uit china, die ik alleen even zelf moet solderen. Maar nu ga ik eraan denken om misschien toch maar een secundaire kleine 2s accu te gaan gebruiken. Zomaar de voeding die eruit knalt kunnen we niet gebruiken.

Mijn filmpje staat te encoden. ;)

Het dodental stijgt, ook mijn fatshark ligt uitgebakken in zijn doos. Gelukkig komt er voor mij een nieuwe voeding aan uit china, die ik alleen even zelf moet solderen. Maar nu ga ik eraan denken om misschien toch maar een secundaire kleine 2s accu te gaan gebruiken. Zomaar de voeding die eruit knalt kunnen we niet gebruiken.

Mijn filmpje staat te encoden. ;)

Ik hoorde het inderdaad op de terugweg dat jouw fatshark in rook was opgegaan.

Het zit je niet mee...eerst je kist nu je bril.

Je hebt in ieder geval lekker kunnen fpv fladderen.... nu weet je waarvoor je het doet ! :yes:

ach, en anders heeft hij mijn bril nog, we doen niet moeilijk :P

Ben wel benieuwd naar verder bewegend materiaal (opgenomen vanaf de grond) :P

Hoppa , de maiden FPV flight van onze gastheer afgelopen weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back