5p1k3 gaat FPV :)

remzibi osd incl gps ligt voor nog geen 85 euro thuis :P

maar het is geen must... (ik wilde het wel persee :P)

Zo, even een klein beetje on-topic weer :).

Vandaag gekocht:

1 alu koffer, om ground station van te maken
2x 3s 2200mah accu's om FPV gear in vliegtuig te voorzien van spanning (ik vlieg ook op 2200mah accu's).

Nu van plan via MP op zoek te gaan naar een oude, maar goed werkende 15" monitor, om die in de koffer te verwerken.

Of zijn er andere middelen (makkelijker) om vanaf de grond "mee" te kunnen kijken via een display?

Zo, even een klein beetje on-topic weer :).

Vandaag gekocht:

1 alu koffer, om ground station van te maken
2x 3s 2200mah accu's om FPV gear in vliegtuig te voorzien van spanning (ik vlieg ook op 2200mah accu's).

Nu van plan via MP op zoek te gaan naar een oude, maar goed werkende 15" monitor, om die in de koffer te verwerken.

Of zijn er andere middelen (makkelijker) om vanaf de grond "mee" te kunnen kijken via een display?

Ik ben ook nog op zoek naar een goede koffer, heb jij een adresje?

NEEEEEeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Kom ik thuis, ligt er een brief van de DHL in de bus.. Pakketje kon niet worden afgeleverd.. Wordt morgen nog een keer geprobeerd (dan ben ik ook niet thuis).. dus op zijn vroegst woensdag pas mijn pakketje FPV meuk in handen :(

Boehoe!

Klopt.. Morgen proberen ze het nog een keer, dus vandaar dat ik hem woensdag op zijn vroegst pas heb..

Nuja donderdag ga ik thuis werken.. dus tijd om even het speelgoed uit te proberen en op een rc auto te monteren :D

DHL probeert het tenminste nog. Die dommeriken bij TNT geven je de kans niet. :roll: Ik moet nu ook weer de stad in om wat op te gaan halen, omdat ze het maar 1 keer geprobeerd hebben af te leveren.

Och, aan de andere kant. Het is toch geen weer om te vliegen. Heb mijn spulletjes eerst nodig alvorens ik mijn FPV koffer in kan gaan richten..

Dan maar even woensdag op een heen en weertje naar het DHL dispuut :)

Eindelijk...

Waaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Zojuist bij DHL mijn FPV setje opgehaald... Vanavond gelijk maar even mee spelen :smile:

Zal straks even wat foto's maken..

wij hebben hier een goede tnt postbode, die komt mijn pakketjes pas aan het einde van zijn ronde afleveren... zo rond 2000, is er tenminste altijd iemand thuis.

zo nu eens kijken hoe ik mijn funcub kan gaan ombouwen naar fpv.....
moet er toch maar eens een keer van komen.

Tja, TNT komt altijd rond 19.00 uur hier.. Maar DHL denkt daar toch anders over..

Naja, nu heb ik mijn FPV setje wel liggen.. kan ik het geheel nog niet uit testen.. Camera is besteld en moet vanuit HK komen.. Duurt nog wel even voordat dat hier is dus :(

Ben net even aan het spelen geweest met een fototoestel, aangesloten op AV out op de Fatshark bril.

Ziet er goed uit, het beeld. Ben dik tevreden.

Heb alleen wel een vraag. Klopt het dat de Fatshark bril warm word?

pfff nog nooit gemerkt .
Op een accu moet ik 2 uur kunnen vliegen dus dat is max 8volt x 400mah = 3,2 watt.
Of heb jij de base edition ,die moet zuiniger zijn zonder ontvanger .
Maar wel op 12 volt kunnen draaien toch ??dan dissipeert tie meer denk ik.

Ik was laatst met testen vergeten om de bril uit te zetten, die was warm, bijna heet.
Dit was in de huiskamer, buiten zou het wel meegevallen zijn denk ik.

Als je in et zonnetje wil gaan vliegen wordt ie juist NOG warmer denk ik. Hij is pikzwart dus absorbeert goed. Petje lijkt me geen luxe in de zomer.

Back