5p1k3 gaat FPV :)

5p1k3

Forum veteraan
Ziezo, zelf ook maar een draadje gestart. Wat ik hier ga posten. Allereerst natuurlijk de gear die ik besteld heb:

BEV 5.8Ghz TX+RX
BEV 5.8Ghz Patch antenna
Complete OSD
Fatshark bril

Nu is het wachten op de post, kan haast niet wachten :)

Verder de bouw van mijn eerste FPV vlieger (welke al klaar ligt overigens), een EZ*. (Zoals velen hier geloof ik gedaan hebben als eerste kist :)).

De bouw ervan (ombouw) ga ik hier posten en gebruik maken van de nodige tips :).

Verder ligt er nog een FPV kistje te wachten, namelijk de Nemo van Esky.

Eerst maar eens de gear in huis hebben :)

ivm de club, heb ik gekozen voor een 5.8Ghz setje. Sowieso ga ik met een FC18 zender vliegen op de 35Mhz. Dus mettertijd komt er nog wel een 2.4Ghz om eea. te vergelijken :)

Wijze keuze om alvast voor 5,8GHz te gaan maar de RC nog even op 35MHz te houden.
Upgraden naar 2,4GHz RC kan dan altijd nog, en op 5,8GHz heb je minder last van andere gebruikers.

hehe, dank jullie :)

Ik vlieg overigens al met 2.4Ghz RC (ASSAN), maar ik wil een complete uitrusting speciaal voor FPV vliegen hebben. Als ik dan ooit een 2.4Ghz TX en RX erbij koop, heb ik het probleem niet weer een andere zender te moeten gebruiken.

Robert,

Goede keuze, ben benieuwd naar je 1e fpv vlucht !
onze club krijgt zo toch aardig wat fpv vliegerts... leuk !!

Ja, ik had er eigenlijk veel eerder mee moeten beginnen, maar ja, de eerste aanschaf is zo duur he :)

Woei!!! Status: Shipped

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het in huis is (besteld bij bevrc)

Zij versturen met tnt express (tenminste bij mij). Inderdaad erg snel, maar wel hoge kans op douane kosten.

ik had geen douane kosten btw ;) (maar wel als je met EMS shipping hebt laten versturen, dan is de kans groter)

maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij ;)

Och, dat moet dan maar :) Geen probleem. Ik wil graag FPVen :)

that's the spirit, :thumbsup: welkom bij de club, alhoewel ik ook nog moet beginnen.
Verwacht volgende week mijn equipment van E-store, maar moet nog eerst mijn easy star assembleren.

Groeten Novada

heey!
ik wil ook beginnen met fpv vliegen! alleen eerst nog gewoon leren vliegen natuurlijk... ben nu vooral bezig met mijn huiswerk doen! heb je je bevr spullen al binnen? en zo ja tevreden ? je vliegt bijna met het zelfde als waar mee ik wil beginnen !(dynam hawk sky(2,4ghz ), 5,8 ghz 200mw video tx-rx, en upgrade naar micro jet V3 motor voor extra power!).
wat is ongeveer je bereik ?

alvast bedankt!

Hey ben je ook een zweefvlieger?
Ik vlieg met de protech voyager.
Deze vliegt zeker 10X beter dan die zwabbel easy star (clone)
En daarbij heb je veel meer ruimte voor je FPV gear + er kan een 5A accu in zodat je zowiezo 45 min kunt vliegen.

Back