6 de meeting (Fly Wild Twente)

Jawel klaas, nog 2 vluchten met de easystar en nog een paar schemer vluchtjes met de diu van remy. Ik heb helemaal genoeg van de easy, dat schudden van de wind traag op de controls. Ik ben er gewoon uit gegroeit, de diu gaat zijn plek in nemen. Waarom zet jij op je diu ook geen 1.3ghz setje. Daar kom je stukken verder mee dan de 5.8ghz.

Ok, gaaf dat je met de diu van Remy mocht vliegen!
Was dus wel te doen als opvolger van de diu? Ben benieuwd hoe het mij vergaat.
Dat trage (slecht tracken) en windgevoeligheid vond ik inderdaad ook een nadeel van de ez. Was al van plan de FunCub die ik heb liggen op te gaan bouwen, nu dus helemaal.

Ook dacht ik er al aan een 1.3Ghz setje naast de 5.8-setup te nemen, wordt nu waarschijnlijk in plaats van..

@Robert: Jongens, jullie zijn geweldig! Thanks!

Laatst bewerkt:
Dat trage (slecht tracken) en windgevoeligheid vond ik inderdaad ook een nadeel van de ez.

Vandaag was er met een relatief zwaar HOK ook geen land te bezeilen. Hobbel hobbel, wiebel wiebel. Koste me zelfs een "landingsgestel" (glasvezel wielas/stok ;) ).

Waarom ga je niet een Alulah vliegen? Deze deed het prima met de wind van vandaag. En wat is een DIU?

Het was echt gezellig, thanks iedereen en natuurlijk Roel voor het organiseren. Dit smaakt naar meer, en vraagt om een (jaarlijkse) herhaling?

Vriendelijke groeten,
Aldert

We bedoelen ook Alulah inderdaad. De Diu is een kleiner uitvoering, die heeft Remy ook. Was volgens mij de inspiratiebron voor het ontwerp van de Alulah.

Hoi

Roel, bedankt voor de organisatie:yes:

Jullie hebben weer iemand verslaafd gemaakt:D
net alles besteld voor onze nieuwe kist,
incl osd, we gaan in eerste instantie voor deze : http://www.skylarkfpv.com/intl/en-us

Samen met de antennes van Robert gaan we eerst eens testen, op de Swift, en dan rustig de nieuwe kist afbouwen.

Jongens, bedankt voor het afgelopen weekend, was erg gezellig en leerzaam.

Groet,

Richard

Kon er helaas niet bijzijn deze keer. Jarig en een echtgenote die het hele weekend dienst heeft. Als ik de foto's, de filmpjes en de frikandellen zo eens zie een heuse top locatie!

Mijn laatste onderdelen zijn onderweg dus hoop de volgende keer weer van de partij te kunnen zijn!

Maarten

zo, dat was een gezellig weekendje dus :P :D

jammer dat je je ez kwijt bent klaas... maar super gebaar van sander! Ook het HOME indicatietje wat op een osd zit is toch wel makkelijk, al kun je als je echt gestressed bent, er toch niet op letten.
Hopen dat het volgende keer beter gaat.

Verder hoop ik er weer bij te zijn de volgende meeting, mits dit niet TE ver rijden is!

Ga nog een HD filmpje maken , alleen stond er best wel veel wind en helpt de deshaker er ook niet meer tegen.. Komt eraan :-)

Beste,

Als een echte freak ben ik gister direct bij thuiskomst nog even wat accu's gaan laden, waarna ik naar het veld ben gegaan om nog wat te combatten:rolleyes:. Ditmaal met de Diu. Dus ik kon even niet eerder posten.

De Meeting was echt top. Voordat ike r heen ging heb ik hugo even van station arnhem gehaald om vervolgens samen met hem naar Bornerbroek te rijden. Een uurtje rijden vanaf Arnhem dus dat viel heel erg mee. Daarna de ( overvolle) auto uitgepakt, en lekker FPV kletsen met de andere die er al waren.
Spul aan, een goede zet en vliegen maar. Het was heerlijk zonnig weer alleen een vrij harde wind, maar gelukkig was dit voor de Alulah niet zo'n probleem. Natuurlijk hoopte we allemaal op wat minder wind, en rond een uur of 8 gebeurde dat. Weinig wind, Alulah opgeladen en vliegen maar. Meerdere mensen konden met mij meekijken toen ik de Alulah even flink aan de tand ging voelen. Onder de boomjes, ove rhet water, tussen twee bomen die te dicht op mekaar stonden waardoor ik er alleen op zijn kant doorheen kon. het was heerlijk! Samen met Robert nog een mooie vossejacht gedaan ( staat op video een pagina terug) met Roel nog mooi hoog gevlogen! De klaverbladen uit kunnen proberen van Robert ( Robert nog hsratikke bedankt daarvoor)! Welke heel erg goed bleken te werken. ( alleen laag bij de grond is het niet te vergelijken met een yagi op een tracker), Riesroni's Hexacopter zien vliegen, erg mooi apparaat! En verder. Tja, er was genoeg te zien en te beleven.

Roel bedankt voor de organisatie, het was top! De stoelen in de schadfuw, de laadvoorzieningen, de ongelooflijk relaxte campingbaas, het kon allemaal niet beter:).

Helaas geen foto's gemaakt:(..dom, ik zou het toch eens moeten doen.

Ow en Klaas, nogmaals ontzettend k*t wat r is gebeurd, maar het overkomt ook de beste. Gelukkig zijn er hier zo te zien genoeg mensen die jou weer graag de lucht in willen helpen. Super! En Sander die OSD, te gek:), Zo zie je maar weer waar immersionrc ook voor kan staan! Super.

Bedankt, doen we gauw nog eens over!

Laatst bewerkt:
Trouwens,

de JXD is RUK! Gister mijn JXD bij Robert in zijn groundstation geplugt, maar helaas gaf dit geen verschil. Ook alle settings vergeleken, maar helaas, geen resultaat:(.
Zelf met mijn nieuwe splitter het e.a. geprobeert, maar helaas ook geen resultaat.
Ik snap er niets meer van.

Het schijnt dat er 3 verschillende chips in de JXD kunnen zitten. Ze zien er allemaal hetzelfde uit, maar dat was het dan ook.
Voor die 50 dollar is het eigenlijk zonde om een gok te wagen in de loterij.

het is een prachtig apparaatje, en ik gebruik hem heel erg veel om films mee te kijken op de tv, maar dat was het dan ook.

Hierbij dan een filmpje van de meet vanuit de lucht. Dogfight met remy en een beetje avondvliegen.

MVG. Robert.

Laatst bewerkt door een moderator:
Om even op combatten een rollercoaster en een rukke JXD terug te komen:

(je kunt nu goed het geen zien wat er mis is)
Let op! misselijk makend:mrgreen:

Het was nog te gek gisteravond:mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
@ klaassie

Ik hoor zojuist pas wat er allemaal is gebeurd, best sneu. ben zelf niet zo vaak meer hier.

Als je nog geen vliegtuig hebt dan wil ik je wel een cloudsfly ARF aanbieden.
Kun je hem zelf opbouwen en heb je een leuk en snel wendbaar kistje :)

laat maar ff een berichtje achter..

gr,

leo

@ klaassie

Ik hoor zojuist pas wat er allemaal is gebeurd, best sneu. ben zelf niet zo vaak meer hier.

Als je nog geen vliegtuig hebt dan wil ik je wel een cloudsfly ARF aanbieden.
Kun je hem zelf opbouwen en heb je een leuk en snel wendbaar kistje :)

laat maar ff een berichtje achter..

gr,

leo

Wat een gebaren, wat super! :D

Back