Beste,
Als een echte freak ben ik gister direct bij thuiskomst nog even wat accu's gaan laden, waarna ik naar het veld ben gegaan om nog wat te combatten

. Ditmaal met de Diu. Dus ik kon even niet eerder posten.
De Meeting was echt top. Voordat ike r heen ging heb ik hugo even van station arnhem gehaald om vervolgens samen met hem naar Bornerbroek te rijden. Een uurtje rijden vanaf Arnhem dus dat viel heel erg mee. Daarna de ( overvolle) auto uitgepakt, en lekker FPV kletsen met de andere die er al waren.
Spul aan, een goede zet en vliegen maar. Het was heerlijk zonnig weer alleen een vrij harde wind, maar gelukkig was dit voor de Alulah niet zo'n probleem. Natuurlijk hoopte we allemaal op wat minder wind, en rond een uur of 8 gebeurde dat. Weinig wind, Alulah opgeladen en vliegen maar. Meerdere mensen konden met mij meekijken toen ik de Alulah even flink aan de tand ging voelen. Onder de boomjes, ove rhet water, tussen twee bomen die te dicht op mekaar stonden waardoor ik er alleen op zijn kant doorheen kon. het was heerlijk! Samen met Robert nog een mooie vossejacht gedaan ( staat op video een pagina terug) met Roel nog mooi hoog gevlogen! De klaverbladen uit kunnen proberen van Robert ( Robert nog hsratikke bedankt daarvoor)! Welke heel erg goed bleken te werken. ( alleen laag bij de grond is het niet te vergelijken met een yagi op een tracker), Riesroni's Hexacopter zien vliegen, erg mooi apparaat! En verder. Tja, er was genoeg te zien en te beleven.
Roel bedankt voor de organisatie, het was top! De stoelen in de schadfuw, de laadvoorzieningen, de ongelooflijk relaxte campingbaas, het kon allemaal niet beter

.
Helaas geen foto's gemaakt

..dom, ik zou het toch eens moeten doen.
Ow en Klaas, nogmaals ontzettend k*t wat r is gebeurd, maar het overkomt ook de beste. Gelukkig zijn er hier zo te zien genoeg mensen die jou weer graag de lucht in willen helpen. Super! En Sander die OSD, te gek

, Zo zie je maar weer waar immersionrc ook voor kan staan! Super.
Bedankt, doen we gauw nog eens over!