6 de meeting (Fly Wild Twente)

Jongens hier nog even een filmpje tussendoor:

[URL="
- grasbroek HD.wmv[/URL]

Groetjes,

Jaco en Frans Bart

Heren, ik zie een residu van de geschakelde regelaar die waarschijnlijk de videozender voedt door het beeld (de diagonale lijnen), wellicht even een LC filter ervoor zetten?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Laatst bewerkt door een moderator:
HOK was zonder OSD en zonder andere electronica ;) .
En Wiebe? Je bent ook eens een EZ kwijt geraakt, maar ook JIJ hebt zo'n mooi HOK daarvoor in plaats ;) .

Klaas, het is je gegund! Petje af voor alle gulle gevers. Het is al vervelend genoeg geweest om een toestel kwijt te raken, zo word de pijn wat verzacht.

Leuke filmpjes allemaal, genieten!

Filmpje van de meet is bijna klaar!
Het zal er wel niet uitzien maar goed.
Op een een of andere manier krijg ik ze van de telefoon niet goed geconverteerd.

Hij duurt 12 min ;)

@ klaassie

Ik hoor zojuist pas wat er allemaal is gebeurd, best sneu. ben zelf niet zo vaak meer hier.

Als je nog geen vliegtuig hebt dan wil ik je wel een cloudsfly ARF aanbieden.
Kun je hem zelf opbouwen en heb je een leuk en snel wendbaar kistje :)

laat maar ff een berichtje achter..

gr,

leo

Top van je Leo
Klaassie ga maar vast shoppen.
Misschien krijg je een leuke korting van Leo 8-)

Jdx990

Trouwens,

de JXD is RUK! Gister mijn JXD bij Robert in zijn groundstation geplugt, maar helaas gaf dit geen verschil. Ook alle settings vergeleken, maar helaas, geen resultaat:(.
Zelf met mijn nieuwe splitter het e.a. geprobeert, maar helaas ook geen resultaat.
Ik snap er niets meer van.

Het schijnt dat er 3 verschillende chips in de JXD kunnen zitten. Ze zien er allemaal hetzelfde uit, maar dat was het dan ook.
Voor die 50 dollar is het eigenlijk zonde om een gok te wagen in de loterij.

het is een prachtig apparaatje, en ik gebruik hem heel erg veel om films mee te kijken op de tv, maar dat was het dan ook.

Ik heb dan een iets andere JXD (de JXD990) maar met vergelijkbare resultaat als Remy.
quote: "JXD=RUK"
Robert heeft ook een vlucht gemaakt met mijn recorder aan zijn grondstation net als bij Remy. Bekijk het resultaat, niet die gekke luchten maar zeer matige kwaliteit. -helaas-

Op het rc-groeps forum is wel een interessant draadje over de JXD recorders:
JXD Firmware - RC Groups

Groet FransBr (Spongebob)

Heren, ik zie een residu van de geschakelde regelaar die waarschijnlijk de videozender voedt door het beeld (de diagonale lijnen), wellicht even een LC filter ervoor zetten?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Bedankt voor het meedenken, dit is in het weekend meteen opgelost we hebben alleen geen opnames meer gemaakt, te druk met het vliegen zelf.

Hier nog een andere compilatie met de Bloggie:

Gegroet,

Jaco en Frans Bart

Wow, wordt er stil van... :eek:

Vliegtuig is onderweg naar je. Nu moet alleen niet iedereen die wat verliest ineens komen aankloppen ;)

ben zelf nogal druk hier met het uitbouwen van de shop maar kom de laatste tijd weer wat meer toe aan het (af)bouwen van mijn FPV projecten. Die krijg ik wel af voor de meeting in Frankrijk. Daarna kan ik hier wel eens wat gaan opzetten met snelle minimeets... :)

Klaassie, het zal niet voor niks zijn dat iedereen je van alles geeft:). Je was goed op weg!
Vooral door blijven vliegen he. (En wat vaker vliegen kan ook geen kwaad;)) Je kunt altijd langs nijmegen, ik zal je dna helpen. (Ik zal proberen je niet meer uit het oog te verliezen, als jij probeert wat vaker aan te geven hoe het gaat:P.) Het ging vorige keer zo goed, dat ik niet had verwacht dat je nog hulp nodig had. Sander zijn OSD zal een gigantische uitkomst bieden voor jou.

Toch komt het me allemaal niet vreemd voor. De orientatie in de lucht is eerst iets waar je aan moet wennen. Ik had eerst meerdere malen de impuls, mijn videobril af te gooien, en op zicht verder te vliegen (zoek...zoek....waar is 'ie??)

Taco.

Kan niet genoeg zeggen hoe super ik het wel niet vind dat ik zo geholpen wordt! Echt te gek!

Zal zeker blijven vliegen, en graag wat vaker, alleen ontbreekt het me nog al eens aan tijd. ;-)

Had inderdaad zelf ook niet verwacht direct al hulp nodig te hebben, ook omdat het daarvoor steeds goed ging. Zelfs toen mijn beeld wegviel dacht ik aan storing in de apparatuur. Zat de vliegstek onder me te zoeken terwijl ik aan de andere kant van het meer zat. Pas na het bekijken van de video werd het me duidelijk.

Eerst op google earth kenmerken zoeken.
De vorm van het meertje en omliggende boerderijen

Dan op zicht kijken waar de kenmerken zijn en een planning maken.
Dan pas gaan FPV vliegen.

Begin met een vertrouwd stukje en breid dan gelijdelijk de afstand uit.
Na elke draai kijken naar je startplek.

Harde wind blijft altijd een probleem.
Even twijvelen en je bent klaar.

Back