6 de meeting (Fly Wild Twente)

Nee inderdaad nog geen OSD.
Aan de ene kant gelukkig, anders was het verlies nog veel duurder geweest. Aan de andere kant was ik dan misschien mijn kist niet kwijt geraakt. Maar het ging ook zo snel, met de wind mee was ik zo een paar honderd meter te ver (dacht dat ik tegen de wind in vloog, naar de goede kant van het meer). Als je dan even niet op de OSD let en het beeld valt weg, ben je nog zuur.

Tsja, weet niet wat verstandig is. Ben nu eigenlijk nog meer huiverig voor dure spullen in de kist...

Balen dat mij dat moet overkomen, was nog wel zo voorzichtig, werd zelfs al met Sven vergeleken... :p :lol:
Speciaal nog gewacht tot Remy terug was, omdat die mijn zender eventueel over kan nemen (zelfde mode), maar het ging ook zo snel. Ik had zelf helemaal niet in de gaten dat ik verkeerd oriënteerde toen mijn beeld wegviel. Als ik nu de video bekijk is het zo overduidelijk, snap niet dat ik het toen niet zag. :rolleyes: :mad:

Hopen dat'ie nog gevonden wordt, maar geef het weinig kans. Nog zoiets stoms: Was nog altijd van plan mijn telefoonnummer er in te zetten, wilde eerst een mooie sticker er voor maken... :rolleyes:
Toch beter een kladje erin kunnen doen dus.

Heb gisteren met een pen ( na jou missing flight ) meteen mijn nummer erop geschreven...
Was het ook nog altijd eens van plan....

Vraag aan de campif welke gratis weekblad daar bezorgd word. En schrijf er een advertentie of een klein verhaaltje in !
Foto van ons erbij .. hoppa...

Nee inderdaad nog geen OSD.

Bij deze wil ik dan graag een EzOSD ter beschikking stellen, dan gebeurt het je in ieder geval geen tweede keer:yes:

Daarin kan je o.a. een alarm instellen voor de afstand, dus stel je zet deze op 500m dan wordt je gewaarschuwd als je eroverheen gaat. PM je adres even dan zorg ik dat er eentje jouw kant op komt.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

6e meeting

Slapen jullie niet of zo??
The day afther.. en het staat al vol met filmpjes/foto hoe het was!
Nou het was SUPER, mooi weer, prima locatie en veel bekende forumleden.
Roel, volgen jaar weer.

Ik heb veel nieuwe ideeën opgedaan en veel geleerd van Roel, Robert en Remy -dank-
Heel jammer van Klaassie zijn kist maar tof van Sander. volgende keer lukt alles vast wel goed klaasie.

Ik keek mee live mee met Raimy tijdens zijn rollercoaster vlucht, Wauww wat een ervaring!
Six-flags/Walibi is er niks bij. Knap vliegwerk Ramy!

Opvallend was dat mijn 2.4 GHz kalverblad (3/4/6-blad combinatie) minder goed werkte als bij mij thuis.
Maar ik had een Yagi (die ik nog niet had uitgeprobeerd), die in combinatie met een 3-blads klaver, het echt super deed! -zie foto-
Zo'n strak beeld had ik nog niet gezien. Dus gewoon door gaan met experimenteren en antenne combinaties blijven proberen!

Eén foto van mij -jullie hebben alles al veel beter laten zien- bedankt en tot de volgende keer!
groet Frans Br

Laatst bewerkt:
Hoi

Super actie.

Richard

Bij deze wil ik dan graag een EzOSD ter beschikking stellen, dan gebeurt het je in ieder geval geen tweede keer:yes:

Daarin kan je o.a. een alarm instellen voor de afstand, dus stel je zet deze op 500m dan wordt je gewaarschuwd als je eroverheen gaat. PM je adres even dan zorg ik dat er eentje jouw kant op komt.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Bedankt voor de meeting roel, wat een mooie plek daar moeten we zeker nog een keer heen. Vanochtend had ik een persoonlijke wekker (2 zelfs). Ik was de enige die daar in een tentje bleef slapen. Dus ik lag heerlijk te ronken hoor ik rond een uur of 8 s'ochtends heel hard gekwaak. Dus ik doe de rits open van mijn tent, zitten er 2 eenden in de voortent die er niet meer uit kwamen. Ik denk dat ze er onderdoor waren gekropen om lekker warm te blijven maar niet meer terug kwamen. Dus kwaken dat die beesten deden. Dus ik de rits van de voortent open en weg waren ze.

Klaas blijft zuur, mochten ze vanavond je easy niet meer terug vinden. Heb ik hier nog een easy liggen. Ik ben helemaal klaar met dat ding, en stap over naar de alulah. Dus als je interesse hebt in een rustig kistje voordat jij ook naar de alulah gaat moet je maar even laten weten.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Helemaal top van je Sander

Heren het was helemaal super .
SL730007.jpg

SL730003.jpg

User aallie belde op om 10:30 of ik zin had om mee te komen ,natuurlijk.
Het was een super middag ,en we hebben de spullen van elkaar goed kunnen bewonderen .
Vliegen met 2,4 video ging niet zo leuk als thuis, maar heb toch nog een vluchtje gemaakt .
Het was leuk te zien dat ik in mijn eigen nurd rating ben gedaald.
Er stond wel wat wind maar zelfs de poppy wilde nog wel even in de lucht .
Roel die nooit weer wilde landen .
En remie die samen met roel nog lekker dicht bij elkaar vlogen super!!

Zeker voor een herhaling vatbaar.
Sander ,een super gebaar naar klaas toe top.

Groeten Wiebe.

Laatst bewerkt:
Mensen

Het 3 daagse vlieg weekend zit erop.
Ik ben helemaal kapot.
Bedankt voor al jullie lieve reacties over de organisatie.
Misschien moeten wij het volgend jaar het nog maar eens rustig gaan overdoen.
Hopelijk blijven er dan meer mensen overnachten.

Fly Wild FPV Meeting Dag 3

Vandaag hebben aaalie, remy , wiebe, robert en ik (HUGO NIET!@#!) nog gevlogen met die harde wind.
Na een vliegballet met Remy heb ik nog een topsnelheid van 125 km/h met mijn cardinal gehaald.
De Hok ging nog door zijn knieën in de landing.
Verder is alles heel gebleven.
Gelukkig maar weer.

Hebben jullie nog leuke HD of mooie foto's willen jullie die dan ook door mailen naar recreatie@grasbroek.nl (zouden ze leuk vinden)
Ook zijn ze op de hoogte van het verlies van een kist.
Ook de lokale friet boer is op de hoogte dat wij op het grasbroek hebben gevlogen met modellen (dus wie weet klassie).

Mensen die zijn geweest

Roel-cp (Roel)
Blue Falcon Holland (Robert)
Remy
Freijn (Frank)
Goose (Jaco + Frans Bart)
Frans Br (Squarepants)
Klaassie (Klaas)
Wiebe
Hugo
Aaalie
Riesroni (Richard + Henk)
Mensen Namens mijn Bedankt!!!!!

Laatst bewerkt:
Inderdaad super gebaar Sander !! Top

En dan nu ook Hugy ! Jij ook !

Leuk mannen !

Roel , jij ook bedankt voor de organistatie en ik vind een jaar veel te lang.. dan kan sneller :-)

Zo horende op de meeting pinkt de locale frietboer weer een traantje weg bij de
zakkende omzet .
Remie vertelde van frikandellen 40cm lang en een doorsnede van 4 cm .
Die zwommen in de saus.

Vlieg"gebied":
6eFPV1.jpg

Hard werken (zéér gezellige boel ;) ):
6eFPV2.jpg

Vriendelijke groeten,
Aldert

Inderdaad super gebaar van Sander! Dat verzacht de pijn weer een beetje. :yes: ;)

Hugo niet gevlogen?! Geschrokken van mijn avontuur?
Heb maar twee hele korte vluchtjes van jou gezien, met een boogje naar de grond. :lol:
Eerste keer zwaartepunt niet goed, de volgende poging valt de camera eraf, je zult het maar hebben...
Maar die avond toch nog wel gevlogen neem ik aan.

...
Mensen die zijn geweest
...<geen Klaas>...

Zeg hoor ik er nu gelijk niet meer bij omdat ik geen kist meer heb? :mad:
Heb daar wel even het lange-afstands-record FPV met omni's gevestigd hè! 8-).
Roel, ook al was het voor mij even wat minder, evengoed bedankt voor de organisatie!

Jawel klaas, nog 2 vluchten met de easystar en nog een paar schemer vluchtjes met de diu van remy. Ik heb helemaal genoeg van de easy, dat schudden van de wind traag op de controls. Ik ben er gewoon uit gegroeit, de diu gaat zijn plek in nemen. Waarom zet jij op je diu ook geen 1.3ghz setje. Daar kom je stukken verder mee dan de 5.8ghz.

Het was een prachtig weekend mannen! Mooi weer, goede opkomst. Fijn om gezichten achter forum namen te hebben gezien.

Voor klaas was het even zuur, maar pb je adres even door, ik heb ook nog wel een cameraatje voor je volgende kist.

Ik heb tallose opnames gemaakt maar ben ff te moe om daar iets van samen te stellen, komt later wel.

Roel, bedankt voor dit fijne weekend, goed georganiseerd. Maar ook mooi voor je dat we het foutje in je tracker hebben ondekt!

Reem...dat backpackje van jou...man wat lekker simpel..je gooit het op je rug en vliegen maar. Was wel even spannend onze vossejacht!

Frans en Frank, leuk jullie ontmoet te hebben...gewoon doorgaan met testen...weer wat opgestoken over ledjes e.d.

Aldert en Wiebe, voor het eerst even mogen fpv'en met wiebe's rc auto. Gaat erg goed!

Verder wie ik nog vergeten ben, bedankt voor de komst en het delen van onze hobby!

MVG. Robert.

Back