7 november indoorvliegen in Cuijk bij Nijmegen

• Topicstarter Topicstarter Wipeout
  • Startdatum Startdatum
Leuk om te horen dat het een geslaagde meeting was, helaas kon ik er niet bij zijn...........
Hopelijk tot een volgende keer :)

Ja voor mij was het de eerste keer indoor vliegen, kon even mooi kijken of alles goed getrimd was, verder wou ik niet gaan. Ik ben namelijk veel ruimte gewend, en ik vlieg nog maar een maandje of 3.

Wel moet ik zeggen dat het behoorlijk link was voor toeschouwers omdat er geen hek voor zit. Dat is wel vrij lastig, maar je zou bijvoorbeeld de tribune aan de rechterkant vrij kunnen houden, zodat er ruimte is om uit te wijken.
Ik heb zelf namelijk al een keer een geknapte staartriem gehad, en dan kun je dus echt niks meer, behalve de motor uit zetten en hopen dat ie niemand raakt.

Dat was het enige wat ik had aan te merken, de veiligheid. Voor de rest was het wel geslaagd. Leek wel alsof er een hoop mensen toch gewend waren indoor te vliegen :p, knap hoor.

Het was inderdaad supermooi! Ondertussen heb ik ook op jullie aanraden zo'n vliegsimulator aangeschaft (voor een paar tientjes), en zo'n heli (non-dubbele rotor) vliegt inderdaad wel heel anders! (alleen jammer dat ik er (nog) geen software voor linux voor kon vinden... Nu steeds opnieuw opstarten en dan zeurt windows meteen over de updates omdat ie nooit wordt gebruikt... lol :D )

En nu probeer ik natuurlijk ook meteen de vliegtuigjes uit... *crash* :P

Met sinterklaas/kerst eens aan een nieuwe heli denken :-D

Ik zal eens gaan kijken of het gaat lukken met die pakketten... Zo te zien doet de heli-x downloadpagina het momenteel niet. Lijkt me stug dat het zo'n IE-only site is... :p. Maar eerst ga ik naar bed...

Hey Danny,

Plannen zijn er zeker, eerst effe mijn geprakte Blade herstellen, dan weet ik zeker dat ik er daar ook mee kan vliegen...

Back