7 november indoorvliegen in Cuijk bij Nijmegen

• Topicstarter Topicstarter Wipeout
  • Startdatum Startdatum
Michel,
Is er nog een plekkie over voor 7 nov?
Dan wil ik ook wel komen. Ben nog wel een echte beginner.
Heb sinds vanmiddag weer gevlogen, heli lag 2 weken uit elkaar na een total crash.
Hoop wel dat ik dan niet net voor de meeting weer alles aan diggelen heb liggen. Maar goed, om met Ron te spreken, kijken is ook leuk.
Michel , ik stuur je nog een PB met de gegevens.

Bedankt Groet Cas

Er is nog plek genoeg!
Bramibo, ik heb je een PB gestuurd!

Michel

Hee mensen, ik wil misschien ook wel even kijken. Moet ik per se van te voren aanmelden?

Ik heb een carson airbeast (dubbele rotor helikopter), is dat ook goed? Was een vrij goedkoop ding, in vergelijking met anderen is het waarschijnlijk speelgoed (met 4 min vliegtijd om 1000 mAh 7.4V LiPo)

Hallo Bimbo,

je bent van harte welkom, aanmelden is bedoeld om in te kunnen schatten hoe we de vliegtijd kunnen/moeten verdelen, dus het zou wel fijn zijn. Ik zet je sowieso op de lijst...
We zitten nu op 9 piloten, nu is het nog geen probleem, maar het is nog geen 7 november...

mvg

Michel

Indoor Cuijk

Hoi

Al hoewel ik nog niet zelf vlieg lijkt het me wel leuk om te komen kijken.
En mogelijk een oor te luisteren leggen voor dat ik zelf wat ga aanschaffen.

M.vr.gr.
Michiel

Hallo Michiel,

je bent van harte welkom, we hebben straks zowel een aantal startende vliegers als echt ervaren vliegers in de zaal, met uiteenlopende helikoptersoorten
Voldoende info te krijgen dus...

Ik wil ook komen kijken, want ben nog niet goed genoeg om indoor te vliegen. waarschijnlijk kom ik gewoon op de fiets, misschien kopje koffie drinken daar dan houd je de mensen van de kwel ook tevreden. :D

Mensen die nog niet indoor willen/kunnen vliegen, zou ik toch aanraden hun spullen mee te nemen zodat de deskundologen er naar kunnen kijken. Accu's voor alle zekerheid toch laden.

Vraag me eigenlijk af wat voor hun het criterium is om indoor te kunnen vliegen ?
Al hover je alleen maar, het gaat toch om de fun :)

indoor helivliegen

Hoi Wipeout

Ik zal ook aanwezig zijn als er nog plaats is voor 2x trex450....
Anders kom ik ook zeker kijken.

Gr. JF

Breng je vogeltjes maar mee!
zijn ze 2,4 Ghz of 35 Mhz?

Laatst bewerkt door een moderator:
Max bereikt...

We hebben het maximaal aantal vliegers voor zaterdag 7 november bereikt.
Mocht je toch willen komen geen probleem, indien er mensen afhaken kun je mee vliegen.
Ik zal de mensen die tot nu toe aangegeven hebben te komen een PB sturen.
Tot zaterdag!

Michel

Ook misschien een klein puntje, ik heb zelf geen vliegbrevet want ik ben pas net 4 maanden met deze hobby bezig.

Maar misschien wel handig om dat van tevoren te weten, en ook hoe het zit met de schade aan derden polis, stel voor dat een toeschouwer zo'n ding in zijn nek krijgt. Dat is ook voor mij een beetje een hoge drempel, omdat ik zelf niet goed kan vliegen, en dan liever ga toekijken.

Doosan,

je kunt gewoon komen, neem je heli maar mee. Ik ben zelf pas een paar weken bezig met vliegen. Het is niet de bedoeling dat mensen door de zaal heen gaan wandelen. De zaal is verdeeld in 2 zones, 1 voor wat grotere heli's, 1 voor hoveren en micro's.
Ook met minder ervaring kun je juist in zo'n grote ruimte wat dingen proberen, zonder risico...
De zaalindeling:

zaalindeling.jpg

adres:
Laco De Kwel
St. Annastraat 1
5431 BE Cuijk
Tel: (0485) 31 49 53

st annastraat 1 cuijk - Google Maps

-Zaalschoenen verplicht
-Maximale helikoper grootte: 450size
-Accu’s laden op de aangewezen plek, zorg voor een lekvrije container!

Betalen:
Bij binnenkomst betalen bij Michel (€ 5,-)
Schrijf je naam op de inschrijflijst met de frequentie die je gebruikt.

Frequentiebord: (35 Mhz)

Knijp je wasknijper met je naam bij de frequentie die je gebruikt, en knijp de knijper met de frequentie aan je antenne. Zet je zender pas aan als je de knijper eraan hebt gedaan!

Gevaarlijke situaties:
Vermijd te allen tijde het ontstaan van gevaarlijke situaties:
- Vliegers in de pits, waarschuw anderen als je de flyzone gaat betreden
- publiek alleen op de tribunes
- vliegklaar maken van je toestel alleen in de pits
- houdt altijd de vliegbewegingen in de gaten als je op de vloer bent, ook in de No-fly zone
- waarschuw je omgeving bij het (mogelijk) ontstaan van gevaarlijke situaties.
- respecteer de zaalindeling

Tot Zaterdag!

Back