Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
(En als die filters niks uithalen, weet ik et ook nietmeer.)
Ideetje:
Super Alula - 1400KV - 12A ESC - 1300MAh LiPo - 2xHXT900 - Budget 5.8 VTX/RX - 9050 GWS - HK7-X (budget zender) - 2.4 GHz Dipolen by Robert - HK OSD - cheap sony cam.
Goed voor 500m rondom vliegen op omni's, das een rechtstuk van 1km. 1300MAh is 20min vliegen. Je kunt de SA heel langzaam vliegen en ook best snel. Super stabiel en veel fun.
Kon het ff niet laten Sven. Ik ben jalours op al je fpv spullen denk ik.
Kom een keer deze zomer in Wijchen vliegen, daar zijn geen Sven lawsJa, bij JOU werkt dat 500 meter.Bij een ander werkt een simpele chainlink UHF + 800mw 1.3ghz combo ook ruim 15km, hier dus niet. Ik durf er alles om te verwedden dat als ik een alula met die setup bouw, dat het bij mij na 100 meter weer op zijn smoel gaat. Ik noem het "Svens Law". Net murphies law maar dan nog irritanter. :lol:
count me inKom een keer deze zomer in Wijchen vliegen, daar zijn geen Sven laws
Als het goed wordt geplanned zijn remy & Ray er misschien ook.
Kun je fijn je maiden doen, wij filmen wel, hulp zat aanwezig.
Veld is best ruim te noemen en we hebben gewoon toestemming van de eigenaar/beheerder om te vliegen.
Uur rijden vanuit R-daal.
@Chris / Klaas
Maar zulke plekjes zoeken we juist !
Mag ik jullie vragen om actief te gaan zoeken naar een plek welke wel aan de criteria zou voldoen ?
Ik kom uit NH en ben helemaal niet bekend daar...
Vorige week leek het slecht weer maar kwam ik zelf met een rood/gloeiend hoofd thuis
( van de zon, niet van het vliegen)