8 ste FPV meeting

inderdaad morgen rond 8: 00 in de ochtend geef ik hier een update.

Mochten julie toch vragen hebben dan gewoon even bellen.
Nummer staat onderop de uitnodiging.

Hopelijk tot morgen!!!!

Frank

Gaat er toevallig nog iemand langs maarn of langs station utrecht oid. Anders wil ik nog even gebruik maken van je aanbod om me op te komen halen op station amsterdam frank.

ugh, moet ik om 8 uur opstaan LOL
om misschien daarna weer terug te gaan.

vandaag hadden ze 80% regen voorspeld en het is me een mooie dag geweest.
als het niet regent hier pak ik gewoon de spullen en zie ik wel..

BBQ gaat mee...

nou met de kans dat ik misschien over jou ga dromen zorg ik wel voor flink wat koffie ;)

moet ik die opnames nog ff op een cdtjuh plakken of hebbie een laptop bij je, dan zet ik het op een niet consumeerbaar stikkie..

Gents een goede dag gewenst! Regelaartje is nog niet binnen dus ik blijf thuis met de Super Alula!

Ok Mooi werk Hugy&Remy !!! LEUK !

Het weer ziet er niet perfect uit helaas, maar zoals vorige week was het goed weer om te vliegen.
Hopelijk trekken de buien over en hebben we een beetje geluk dit keer....

Ik HEB ER ZIN IN!!!! en weet zeker dat jullie de omgeving ook gaaf gaan vinden :-)

Ik hoef m'n zonnebrand, korte broek en strandstoel dus niet mee te nemen?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Gaat er toevallig nog iemand langs maarn of langs station utrecht oid. Anders wil ik nog even gebruik maken van je aanbod om me op te komen halen op station amsterdam frank.

als je naar Rotterdam Alexander komt dan probeer ik nog wel ruimte te maken... indien het doorgaat!
Word wel krap dan en waarschijnlijk erg laat ;)

230 volt maar er zijn ook auto's aanwezig Hugo. Als je met de trein gaat en het scheelt je in gewicht mag je mijn auto ook misbruiken :-) en heb je 12 volt hoor.

Mijn accu lader is gesoldeerd aan een 230 volt voeding. Dus dat gaat gewoon in zijn geheel mee. Remy haalt me thuis op dus gewicht maakt niet zoveel uit :)

Back