Servo hevel, en bumper
Update 08-03-2010:
We krijgen een mooie alu servohevel van een kamaraad /mede user / mede mod.. Wiebe bedankt!

Is er dan niets negatiefs???, ja zeker wel

, het was een dubbele arm, en hij moest enkle worden...
Dus wat werk, en zie het resultaat:
Gezien het een Futaba style is , past hij dus prima op mijn Bleubird servo.
We moesten toch, de links ten opzichte van elkaar weer wat veranderen, maar hierna kwam hij nog iets lager, en das was dus ideaal. De hoek welke hij nu nog amakt is zeer klien, en das altijd goed. En nog steeds raken ze (de gear linkage, en stuurlinkage) elkaar niet bij volledig inveren.
Even een paar foto's van de nieuwe geheel alu linkage:
Ik vind de voorkant toch nog er iel overkomen, toch niet geheel naar mijn wens. Ondanks dat ik de kap er niet bij had ben ik uitgegaan van de foto's welke ik eerder gemaakt had. Ik zag dat ik nog niets van goud gebruikt had, dat kan natuurlijk niet, een pats bak moet iets van goud hebben.
Gelijk ook maar even wat extra's aan de bumper gemaakt, om te kijken of dat nu toevoegde wat ik zocht...
Het werd al beter, maar het was het nog niet, net als met de extra achterbumper, het was niet lelijk, maar eruitspringen deed het nog niet. Het was net of het er al hoorde.. Jammer!
Opeens een idee! Ik had nog een bumper deel liggen, dezelfde welke ik gebruikt had om die extra achterbumper te maken...
Wat nu als we die er nu aan de bovenkant er monteer, met en leuke constructie ?
Eens even kijken, of dat gaat passen..
Wha als eerste opzetje niet verkeerd denk ik, we gaan er nog even mee verder, want het is nog niet helemaal wat ik zoek.....