Bedankt voor de input, over de kleuren,De rode veren zullen tzt gaan wijken voor de piggyback shocks, en dan heb ik enkel nog de rode alu ringen, welke waarschijnlijk ook weg gaan , en plaats maken voor blank alu dingen. Ik heb nog gedacht om een combi te maken van rood en alu, maar had ook in mijn achterhoofd de eventuyle beschadigingen zitten, welke oh zo lelijk worden, op gekleurd alu, zie mijn de-annodiseer project van mijn Enigma buggy
De binnekant matzwart is idd een goed idee. Hopenlijk komen dan ook de alu profielen, welke de draden zullen verbergen weer mooi over.
Ik besef dat ze dan aan beiden kanten moeten komen , voor het evenwicht, of een centrale in het midden, maar ik denk dat, dat het model weer afbreuk doet...
Keuze's , keuze's...
Man man, wat een gedenk om iets te doen nu, ik moet nu echt overal rekening mee gaan houden. Het model word met iedere bewerking moeilijker , en lastiger om stijlvol te bewerken / uit te bouwen! Het geeft nu wel weer een uitdaging om dat toch te krijgen wat ik wil....
Het kost alleen erg veel tijd.....
Omdat meerdere mensen beter denken dan 1, heb ik nog een vraag, hebben jullie nog een aantal idee-en waarvan je zegt, dat mag eingelijk niet ontbreken, en zal zeker tot zijn recht komen op deze truck ???, laat dit me weten...
update van vandaag (Alu Reling, 03-01-2008 )
Bouw-vorderingen:
Weer een aantal uren gewerkt aan het beest.
Er moest en zou een reling op de gehele achterklep komen, in eerste instantie zowiesoo op de zijkanten. Echter dit was nogal een belevenis, alles wat ik maakte, pastte niet echt, of het leek mega groot, en dus ver uit porportie. Een lange smalle reling,maakte de achterkant lang en smal, en dus erg iel, en dus ook buiten proportie.
Idee! Het moet een vierkantig idee hebben, terwijlk het rechthoekig is. Alles is nu meer in het vierkant dan het was,ofwel dus minder rechthoekig.. IDEE!, een 2x kleine reling met een bepaalde tussen ruimte, moet toch een 4 kante look geven!
Annyway voorbereidingen, men neme dit geval,en monteer hier een rvs draadeindje op:
Zet hier een m3 boutje in, zodat je zeker weet dat er ruimte voor is, en blijft.
Doe dit aan de andere kant ook, en draai het geheel in elkaar.
Net zolang doordraaien totdat het in lijn ligt:
Detail van de montering op de kap:
Boutje, ringetje, borgmoer, conische verzink-ring onderste boven,reling, en borgmoer
in een plaatje ziet dat er zo uit:
Montage overzichtje:
Totaal plaatje: