J
Jelmerdevries
Guest
Beste forumleden..ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het volgende:
Ik heb twee weken terug de Honey Bee King 2 gekocht, gewoon de standaard plastic onderdelen. Omdat ik al vrij snel iets kapot had heb ik alle upgrades besteld, te weten:
- Brusles motor,
- Metal Swashplate set King
- Metal Washout Assembly
- Metal Main Blade Holder Set
- Metal Rotor Head Set
- Metal Tail Blade Holder Set
- Metal Tail Gear Box King V2
Ik heb deze onderdelen inmiddels binnen en ben al een tijdje bezig geweest maar ik kom er niet uit. Ik heb helemaal geen kaas gegeten van de modelbouw (wil het wel graag leren) en dit is mijn eerste microhelikopter. Ik heb hem inmiddels uit elkaar maar het lukt mij niet om alle nieuwe onderdelen zoals hierboven benoemd er op te zetten. Ik heb geen idee hoe ik alles in elkaar moet zetten en kom er met de gewone handleiding ook niet uit omdat alles net even anders is (allemaal schroefjes en boutjes etc. etc
). Omdat ik amper een meter gevlogen heb met de helikopter baal ik er ontzettend van, ik wil graag de lucht weer in. Kan iemand mij helpen met een handleiding of foto's van zijn eigen heli ofzo waarop hij deze onderdelen heeft? Of kan ik op internet iets vinden? Of kan iemand mij op een andere manier helpen? Alstublieft alsublieft alstublieft help me hier mee..zou er echt heel erg blij mee zijn! Hij staat na deze dure investering alleen maar aan de grond en dat is een beetje vervelend..ALVAST ONTZETTEND BEDANKT!!
Ik heb twee weken terug de Honey Bee King 2 gekocht, gewoon de standaard plastic onderdelen. Omdat ik al vrij snel iets kapot had heb ik alle upgrades besteld, te weten:
- Brusles motor,
- Metal Swashplate set King
- Metal Washout Assembly
- Metal Main Blade Holder Set
- Metal Rotor Head Set
- Metal Tail Blade Holder Set
- Metal Tail Gear Box King V2
Ik heb deze onderdelen inmiddels binnen en ben al een tijdje bezig geweest maar ik kom er niet uit. Ik heb helemaal geen kaas gegeten van de modelbouw (wil het wel graag leren) en dit is mijn eerste microhelikopter. Ik heb hem inmiddels uit elkaar maar het lukt mij niet om alle nieuwe onderdelen zoals hierboven benoemd er op te zetten. Ik heb geen idee hoe ik alles in elkaar moet zetten en kom er met de gewone handleiding ook niet uit omdat alles net even anders is (allemaal schroefjes en boutjes etc. etc