Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik voor het aansluiten van de Brushless Motor/Controller combo E-Sky King ook een koppelstuk nodig om deze aan te sluiten op de accu? Het zijn andere stekkers namelijk!?? En zo ja, welk koppelstuk is dit?? Alvast bedankt!
Dat handboek heb ik er nooit bijgekregen. Snap ook niet waarom maar dacht dat je dat er simpelweg niet bij kreeg. Maar dat is dus niet waar! Daarom vind ik het ook erg lastig omdat ik zelf alles uit moet vinden. Maar ik zal eens op de site van Esky kijken!
Zijn de tandwielen die in de servo zitten ook los verkrijgbaar?
Als ik vol gas geef komt de heli niet los van de vloer? Waar kan dit mee te maken hebben? Dit is zowel met de standaard motor als met de brusless motor 3100 zo! Kwestie van afstellen van de rotorbladen?
Alvast bedankt! Jullie helpen me een heel eind de goede kant op. Binnenkort verwacht ik dat ik de eerste vliegminuten weer kan maken!!!
Dit zijn weer twee hele goede bruikbare tips..ontzettend bedant. Ik ga er, samen met mijn pa die er tegenwoordig veel tijd in steeds omdat het mij daar een beetje aan ontbreekt, mee bezig! Ik laat van me horen zodra ik los ben!! THNX