Mooie aluminium plaatjes tebestellen bij www.otesys.com in Duitsland. +/- 25 euro voor 20 stuks. Nummer en dergelijke worden laser gegraveerd. Heb deze net besteld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja en bij schade of zo bij een ander, veroorzaakt door een kistje met een gekloonde illegale code, dan moet die eigenaar van de code maar aantonen dat tie daar niet is geweest en dat het crashkistje niet zijn kistje is.Je kan er een code van een ander of geen code opzetten als je wild gaat vliegen.
Wie wat lezen?Lees dan eerst eens goed op de rdw site
Ja jongens, ga nu zelf proberen duidelijk te maken waarom een modelregistratie zou moeten worden ingevoerd.rare opmerking serge (imo)
Die code is inderdaad uniek genoeg, dat is het probleem niet, maar stel (stel!) dat ik een slecht willende modelvlieger ben.
ik kom op jouw veld, zie je code op je model (ff foto maken, wat een mooi model)
vervolgens plak ik jouw code op mijn model en ga er op de DAM in amsterdam mee crashen
Heren politie vinden dat model, zien jouw code....
bij wie denk je dat ze nu verhaal komen halen?
hoe verdedig je dat dat gevonden model NIET van jouw is
ik denk dat dat de vraag is, of ik lees m verkeerd....
Dat is makkelijk een auto heeft een chassisnummer, met de kentekenpapieren staat met de voertuig kenmerken op naam geregistreerd, aan een modelfladdertje ontbreekt zo'n chassisnummer en ontbreken de luchtvaartuigkenmerken.Dan moet jij ook verdedigen dat het niet jouw auto is.
Yep, fijne jaarwisseling, en op naar de model-id met chipjes.Dus dan zijn we het toch eens dat die registratie op deze manier niets toevoegd?
Fijne jaarwisseling iedereen, volgend jaar weer verder!
En bij mijn jet doe ik het aan de binnenkant van de flap
Als je de flap laat zakken zie je pas het nummer
Ik denk niet dat dat geaccepteerd wordt mocht je ooit controle krijgen, puur vanwege het feit dat het in feite verborgen is. Het moet makkelijk vindbaar zijn en als je flaps ingetrokken zijn is het dus niet makkelijk vindbaar. Iets om rekening mee te houden.![]()
Op een fladdertje onder de 249 gram of was het nu 250 gram, moet dat 0 getal zonder dat lange nummer aan de buitenkant.
Afknippen wat je nodig hebt.
En op een fladder in de open categorie modelvliegtuig, dan moet dat 4 getal er aan de buitenkant op zitten.
Het exploitanten nummer moet met het blote oog leesbaar zijn, dit mini schrift kan ik nog lezen zonder hulpmiddelen, dus dan moet dat goed zijn.
Bekijk bijlage 412665