Aankondiging: Dutch Tamiya Challenge 2010

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Michael L, 4 apr 2010.

  1. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Mike, ik schijn me in de verkeerde klasse ingeschreven te hebben? Is dat nu opgelost?

    En ik krijg nog mailtje van je ;-)

    Groet Robert
     
  2. footy71

    footy71

    Lid geworden:
    30 dec 2004
    Berichten:
    649
    Vandaag met de F103 meegedaan, was erg leuk! Hopelijk volgend jaar een DTC 2011!

    Super, wel regen vanochtend, maar vanmiddag drie droge finales, big fun!

    Groet,
    Marcel
     
  3. Olii

    Olii

    Lid geworden:
    14 feb 2009
    Berichten:
    1.897
    Locatie:
    Lier BE
    Was echt wel lachen weer! Ik heb spijtig genoeg enorm enorm veel rotte pech gehad. 1ste finale wordt ik iets voor de start van de weg gekegeld met als gevolg draagarm stuk. 2de keer was er stoornis in de ontvanger en een draadje los. Toen ben ik vanuit de pits vertrokken. de 3de finale schitterende start en wordt ik ff geramd en mijn servo had heel die rit een afwijking, met proberen bij te trimmen werd het alleen maar erger..

    Achja , next time..
     
  4. fgroen

    fgroen

    Lid geworden:
    12 aug 2008
    Berichten:
    222
    Locatie:
    den Haag
    Vette dag!! 's-Ochtens letterlijk met al die sludge op de natte baan (wij Nederlanders hadden natuurlijk geen type A slicks bij ons voor de mini's, dus alleen maar spinnen en glijden), en in de middag heerlijk kunnen rijden, van een 13e plek naar een 3e plek als eindresultaat. Über gafe baan daar in Rucphen, wat een grip!! Ik ga daar zeker nog eens naar toe met een snelle toerwagen.
     
  5. Xedos

    Xedos

    Lid geworden:
    29 apr 2007
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Hever - België
  6. Olii

    Olii

    Lid geworden:
    14 feb 2009
    Berichten:
    1.897
    Locatie:
    Lier BE
    @ Xedos , je reed mee in de GT2 vermoed ik he ?


    Wat ik wel wat jammer vond was bij de technische controle
    (uitgevoerd door mij) Dat er wat lastige discussies waren omdat het BE regelement niet hetzelfde was als het NL regelement. Zoals de TRF veren op de tt01, die toegelaten zijn in NL maar niet in BE...

    Ik hoop dat volgend jaar en de andere komende jaren hier minder moet over gediscusieerd worden. Want het is wel degelijk een verschil zelfs met een TT01 , dat deze met TRF veren wel wat sneller is..

    Iedereen gelijk, niet voldoen aan het regelement passen we strafrondes toe. Een diskwalificatie gaat me te ver voor zo een leuke dag te verbrodden.. Ik hoop dat iedereen het daar wel mee eens is..

    Uiteraard bij extreme gevallen zullen er finales en/of kwalificaties niet meetellen.
     
  7. speedy_belgium

    speedy_belgium

    Lid geworden:
    19 sep 2006
    Berichten:
    17
    Locatie:
    Schoten
    Volgens mij had je geen type A slicks nodig om te winnen. ;-)
     

Deel Deze Pagina