Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG-0994.jpg

IMG-0995.jpg

IMG-0996.jpg

IMG-0997.jpg

IMG-0998.jpg

IMG-0998.jpg

IMG-1000.jpg

IMG-1001.jpg

IMG-1002.jpg

IMG-1003.jpg

Ben nog in de leer dus de foto's zullen beter worden:)

diver, bekijk het onderstaande filmpje eens en probeer dat ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
gisteren toch nog even lekker gereden in helmond.
ik kwam hans en wesley ook nog tegen,die waren ook aan het oefenen.
alleen jammer dat het smiddags begon te regenen.

volgens mij het eerste weekend van sept,maarja er is nog niks zeker dus wachten we maar af totdat ze met een datum naar buiten komen.

maar sept is al kort dag dus hoe lang we krijgen om je eigen racedag te plannen en of voor te bereiden weet ik niet!

Lees ff iets verder terug, bv de posts die je nog niet gelezen hebt. Misschien vind je daar je antwoord. Anders ff op de no-nitro site kijken voor de data's.

Ik denk dat gewoon zeggen "nee, er is nog geen datum" makkelijker was geweest. bespaart iedereen wel heel wat meer tijd dan dit als zo immense draadje nog groter te maken met reacties "zoek het zelf maar op"

op no-nitro is eerder aangegeven 5 sept in Helmond. Ik geloof echter dat er wat strubbelingen zijn dus maar weer even afwachten, zucht... Ik hoop wel dat we zsm iets te weten krijgen, thuisfront vindt een beetje planning ook wel prettig...

Laatst bewerkt:
@skyaflake: waar heb jij het nu over???? dat nog niets zeker is :confused: weer verwarring zaaien ??

brushlessracer is moderator op het no-nitro forum. no-nitro is de organiserende partij voor deze cup. brushlessracer heeft 5 september aangekondigd. op het no-nitro forum
als no-nitro volmondig praat over 5 september, dan ga ik 5 semptember in mijn agenda zetten.
ik mag aan nemen dat ze het ondertussen nu wel weten..

ik hoef met helemaal niemand te mailen. ik ben een rijder en mag afgaan op het geen wat aangekondigd staat. ( informatie die de organiserende partij naar buiten brengt ) en dat is tot nu toe dat 5 september de no-nitro verreden word in helmond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back