Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stiekem willen we naar Helmond omdat daar de volgende NO-NITRO wedstrijd wordt gereden :D kan niet wachten om een keer met een race mee te doen.

dinsdag avond ,zaterdag en zondag,s is de baan open in helmond,

als jullie n x willen komen rijden dan geef maar n gil,dan zorg ik dat je erop kunt.

Volgende Cup is weer op kunst gras en nu wil ik vooe mijn slash een paar bandjes kopen met nopjes iemand een idee?? Ik had zitten denken aan de AKA13002S Short Course ENDURO.

Kan ik dan beter voor soft gaan of voor super soft??

in principe wel
dinsdagavond is het clubavond
ik ben niet 100% op de hoogte
maar er zijn denk ik wel ruimere openingstijden ivm vakantie
neem anders ff contact op met richard ( powerslash )

ikzelf ben dinsdag wel op de club vanaf 16:30 tot 22:00 zoiets

Volgende Cup is weer op kunst gras en nu wil ik vooe mijn slash een paar bandjes kopen met nopjes iemand een idee?? Ik had zitten denken aan de AKA13002S Short Course ENDURO.

Kan ik dan beter voor soft gaan of voor super soft??

de AKA enduro band is speciaal ontworpen voor kleibanen met een beetje stof erop. Voor op kunstgras niet echt super lijkt me...proberen kan altijd! Cityblock in supersoft lijkt me beter voor de slash (hebben ze toch?)

Belangrijke mededeling:

De No-nitro wedstrijd die op 15 augustus op Helmond verreden zou worden gaat verplaatst worden naar een nader te noemen datum. Deze datum wordt zsm bekend gemaakt.

Sorry voor het ongemak en we doen ons best om zo snel mogelijk met een nieuwe datum te komen, dus heb even geduld aub.

namens het No-nitro team

Ik had het via via inderdaad mee gekregen. Hopelijk wordt de datum nog ruim van te voren aangekondigd zodat de mensen hier rekening mee kunnen houden. Nja, ik verwacht dat jullie het zodra jullie het weten ons laten weten, meer kunnen we niet vragen.

Hopelijk krijgen jullie het nog allemaal geregeld, heb er zin in ;) !!

Belangrijke mededeling:

De No-nitro wedstrijd die op 15 augustus op Helmond verreden zou worden gaat verplaatst worden naar een nader te noemen datum. Deze datum wordt zsm bekend gemaakt.

Sorry voor het ongemak en we doen ons best om zo snel mogelijk met een nieuwe datum te komen, dus heb even geduld aub.

namens het No-nitro team

mogen wij de reden / oorzaak weten ?

Das nie zo moi!!

Nu hoop ik niet dat we het in de eerste 2 weken van sept gaan doen want dan kan ik er niet bij zijn en dat zou ik toch wel HEEEEEEL jammer vinden!! Had en nog wel speciaal rekening mee gehouden. 14 en 15 aug geen opdrachten aangenomen moet meestal in de weekenden werken!! Beetje jammer.....

ik baal hier ook wel van.. ook ruim van te voren het weekend vrij gehouden..

nu blijkt achteraf de planning van het baanonderhoud uitloopt en moet nonitro en haar rijders het onderspit delven..

jammer. maar alle opties zullen wel de revue gepasseerd zijn, neem ik aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back