Goed lezen is belangrijk voor iedereen, er wordt teveel met emoties gekeken en te weinig echt gelezen.
@ Michel: Je wil mij zeggen onder welke naam ik moet posten?
Op elk ander RC forum post ik onder mijn eigen naam, maar hier is mijn nickname al wat ouder en was al in gebruik voordat ik me aanmelde op diverse andere RC forums.
Maar zeg je dit ook tegen Cenmonster, Pinky, Bart Banaan, Praxisboy, Krikke, Nokibass etc?
(Zomaar een paar namen die me nu ff binnenschieten).
Een forum zijn "digitale publieke discussie-pagina's op het wereld wijde web".
Als je nu alle discussies gaat beoordelen naar gewenst/ongewenst/nuttig/niet nuttig etc dan wordt het een moeilijk verhaal!
Iedereen op een forum mag zijn of haar mening/visie geven.
Dat er dan mensen zijn die wel iets posten maar niet tegen het krijgen van discussies/kritiek kunnen is jammer, misschien moeten die niet op een forum posten maar gewoon op de eigen/diverse websites een nieuwsbericht(en) plaatsen.
Op het moment dat er op een forum iets wordt geplaatst kun je verwachten dat er reacties komen, zowel reacties die je in je standpunt steunen alswel reacties die je zelf misschien liever niet gezien had, maar hier kies je zelf voor door op een forum te posten.
Dit geldt voor ons allemaal die op een forum posten!

ntopic:
Maar kunnen beter terug gaan naar de discussie waar het om gaat.
De No-Nitro wedstrijden, daar hoort het uiteindelijk om te gaan en nu gaat het behoorlijk off-topic...
Al denken sommige dat ik de No-Nitro wedstrijden niks vindt, integendeel, ik vindt het nog steeds een super initiatief en goed dat sommige dit van de grond hebben gekregen.
Dit geldt eigenlijk voor elke RC cup of klasse waar dan ook op de wereld!
Echter wil dit niet zeggen dat er geen kritische noot mag klinken op bepaalde beslissingen of standpunten.
Een kritische noot wordt in NL te vaak als negatief bestempeld, terwijl je er vaak veel van op kunt steken.