Het is gelukt!
De DG-100 staat klaar en gaat mee naar Boxmeer.
![]()
Nog even mijn spullen bij elkaar sprokkelen en vijf uurtjes slapen.
Johannes
Goed zeg!! Tot straks.
Groeten,
Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is gelukt!
De DG-100 staat klaar en gaat mee naar Boxmeer.
![]()
Nog even mijn spullen bij elkaar sprokkelen en vijf uurtjes slapen.
Johannes
Altijd heel grappig in Boxmeer, men bedankt je hartelijk dat je bent komen vliegen. Nee heren, jullie bedankt voor alweer een zeer gastvrij welkom op jullie veld!Bij deze wil ik jullie danken voor een geweldige dag!
Het maisveld was dus vandaag ook een soort life saver, helaas heeft het mais wel een sleeplijn opgegeten..... daar zijn we maar niet naar gaan zoeken.
Ik wel, een lijn van Ruud , en ook gevonden![]()
Het was erg vreemd dat die Cirrus niet omhoog ging. Heb je daarna nog een andere kist gesleept? Het leek bijna wel op een leeg accupack...Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom de Cirrus niet op gang kwam achter de Mentor.
Het accupack was verre van leeg. Ik heb meteen een checkstart zonder zwever erachter gemaakt, en daarbij ging de Mentor gewoon vertikaal omhoog. Daarna de Baby van Arjan erachter en een nette sleep gemaakt. Geen enkele actie tussendoor die de prestaties beinvloed kan hebben.
Ik heb geen idee waarom de Cirrus niet op gang kwam. Ik had vol gas opstaan, en het leek wel of er een 10 kg vliegtuig achter hing. Afbreken was voor mij de enige optie.