Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een advies prijs is toch ook nooit de winkelprijs??? Kan dus ook gewoon...
Maar idd weer een leuke lijst om uit te kiezen... Ik mis alleen de SMC IB4200 en 4600 maar die staan er wel onder Intellect dus dat zal wel goed zijn... Wat ik me alleen afvraag, als de LRP cellen goed gekeurd zijn geld dat dan ook voor de NOSRAM cellen? Die zijn toch identiek aan LRP?
JK.
Misschien heeft het feit dat de hier getoonde afbeelding van de lijst een kleinere weergave is van de echte lijst in AcrobatHet bovenste regeltje in het zwart is ontzettend scherp en de rest van de lijst is (wat) vager. Persoonlijk heb mijn twijfels over de echtheid.
Frans, wil dit nu zeggen dat 3700 en 3300 en dergelijke niet meer reglementair zijn?
Die accu's voldoen misschien wel voor de stock, maar daar wilt men vaak net heel erg goede accu's omdat de motorpower min of meer hetzelfde is bij de deelnemers...Dat vraag ik mij nu ook af want het zijn goede en degelijke (en nu betaalbare) cellen die zeker in de stockklasse voldoen.
Alleen staan er ook de ENER-G cellen op en die klappen blijkbaar nog weleens heb ik vernomen.
.
Moeten we nu mensen verbieden om met GP3300 of 3700 te rijden op het NK?
Met het niet toestaan van de GP3300 en de GP3700 hebben een boel BNK rijders toch een probleem denk ik.....
En hoe zie ik idd het verschil tussen een GP4300 "oud" en een GP4300 2008 spec??