achteruit doet het niet

hangt ervan af wat je wilt hoe heet jemotor wat voor type is die dan kan ik een esc zoeken die daar goed voor is

ik weet niet precies welke motor het is, maar het is een brushed volgens mij want hij heeft 2 kabels. verder weet ik er ook niet veel op. er zitten geen stickers ofzo op. ik heb hem er al eens uitgehaald maar staat niks op. hij zou 70 km per uur halen, dat heeft hij volgens mij ook wel eens gedaan maar heb ik nooit gemeten. snel is ie wel.

Als ik van jouw was zou ik hem sowieso vervangen door een breushlees want een brushed gaat ook niet lan meer leven en dan mag je je nieuwe esc ook wegstoppen

Andreas

Dit is gewoon het standaard 540-size motortje wat bij (bijna) iedere beginnersauto wordt geleverd. Zoiets dus.
En ik denk niet dat je naar een esc hoeft te zoeken. Zo te zien heeft jou auto een soort "alles in 1" ontvanger/snelheidsregelaar. Als die stuk is, is de auto het niet waard om te proberen hem weer aan de praat te krijgen door er een nieuwe zenderset en esc bij te gaan kopen.
Helaas kan ik je niet helpen met het eigenlijke probleem (achteruit deed het tot voor kort nog wel, maar nu niet meer), aangezien ik geen ervaring heb met dergelijke auto's.
Als je even wacht, meldt zich misschien iemand die er wel verstand van heeft, toch DRERC?

Ga je hem verkopen? als je er een brushless setje insteekt rijd die perfect he. Zou je nog verder gaan met de hobby moest je deze verkopen?

Andreas

Andreas, mag ik vragen waarop jij baseert dat het een goed idee zou zijn om een brushless setje in deze auto te bouwen?

Dit is gewoon het standaard 540-size motortje wat bij (bijna) iedere beginnersauto wordt geleverd. Zoiets dus.
En ik denk niet dat je naar een esc hoeft te zoeken. Zo te zien heeft jou auto een soort "alles in 1" ontvanger/snelheidsregelaar. Als die stuk is, is de auto het niet waard om te proberen hem weer aan de praat te krijgen door er een nieuwe zenderset en esc bij te gaan kopen.
Helaas kan ik je niet helpen met het eigenlijke probleem (achteruit deed het tot voor kort nog wel, maar nu niet meer), aangezien ik geen ervaring heb met dergelijke auto's.
Als je even wacht, meldt zich misschien iemand die er wel verstand van heeft, toch DRERC?

Ik probeer ook alleen maar te helpen he zeg !!!

Andreas, mag ik vragen waarop jij baseert dat het een goed idee zou zijn om een brushless setje in deze auto te bouwen?

Omdat als hij eeen esc kop^t voor zijn brushed motor de brushed motor het binnenkort toch zal begeven en dat je je geld van je esc kwijt ben dan koop je beter iets waar je dan een paar jaar mee kan rijden he

Vraag is of je er wel munten in wil steken. Voor de prijs van een nieuwe zender/regelaar/motor kan je ook een RTR set kopen om uit te proberen of je onroad RC racen op de baan leuk vind.

Ben je meer van "wild"-rijden dan beter een offroad karretje kopen.

Back