achteruit doet het niet

Ja, dat is een combinatie van ESC en ontvanger. Niet meer verkrijgbaar waarschijnlijk, en over het algemeen hebben ze slechtere performance dan een losse ontvanger en een losse ESC. Vind ergens gewoon een 2e hands AM ontvanger en losse ESC.

Als je wat rondkijkt op 2dehands vind je dat wel. En dan nog iets aan Micropuller : Het is niet omdat ik 12 jaar ben dat ik dom ben he !!!!!!!!!!!!

is het een kloon? en ik ben aan het zoeken op marktplaats :), maar als een een regelaar neem als deze
545162443-nosram-magnum-reverse-regelaar-esc-voor-tamiya-hpi-reely-etc.html
of deze Marktplaats.nl > M.troniks esc speedcontroller regelaar HF 250 wedstrijdtype - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw | Radiografisch | Auto's de de aansluiting voor de servo aan elkaar soleer ofzo, dan zou ik toch niet allemaal nieuwe dingen moeten kopen?

@DRERC: Ik heb nooit gezegd dat jij dom bent. Wel is het zo dat je nog niet zoveel parate kennis hebt m.b.t. de zaken waarover je anderen adviseert. Dat is niet altijd even verstandig.

@jestermen: zoals gezegd heb je nu een combinatie ontvanger/snelheidsregelaar. Als je deze snelheidsregelaar zou kopen, moet je dus ook nog een andere ontvanger zien te vinden (eentje die past bij je zender, een AM ontvanger dus)

Het is een HBX TL-01 (tamiya TL-01 kloon)

De importeur is/was aerotoys

en volgens hun website zijn dit de dealers

aerotoys dealers

Of je nog onderdelen kunt bestellen via een van hen zul je zelf moeten uitzoeken.

Heb je nu meerdere mogelijkheden gegeven via het forum, PB'tjes e.d.

Dus :thumbsup:

Andre

nou mensen ik breng hem dinsdag even naar een winkel die er even naar gaan kijken. en als het te duur is willen zij hem waarschijnlijk kopen :)

Back