mijn mening,het TL01 chassis is wat ouder,onderdelen worden moeilijker te krijgen.
verkopen die auto,of anders gewoon een brushed motor setje erin want de tandwielen gaan inderdaad niet veel aankunnen.een setje motor en speedcontrol kost niets tweedehands.neem nu gewoon een origineel setje uit een tamiya tt01 of wat dan ook...dat vind je zeker voor 15 euro.
een ontvangertje is ook zeker de grootste kost niet en een zender al juist van hetzelfde.
je kan hem heel goedkoop terug rijdend krijgen als je wilt,je moet alleen een beetje inventief omgaan met het internet en tweedehandssite's.een speedcontrol en ontvanger enz hoeft echt niet van specifiek jou auto te zijn om te passen.zolang de motor maar dezelfde diameter heeft (540 size),de rest plak je vast met dubbelzijdige tape.
de regelaar die jij hierboven laat zien (xl5 traxxas) is perfect geschikt mits je een juiste motor hebt.
wat ik dus zou doen moest het mijn auto zijn,alles eruit halen behalve de servo want die is nog goed.dan kijken op 2dehands.be of marktplaats.nl naar een brushed motorsetje (esc + motor) en een zender ontvanger setje 27mhz.dit alles is te vinden voor 30-35 euro en je auto rijd dan perfect.wat je kan doen moest je de hobby blijven doen is een auto zoeken met wat extra's.er staan genoeg auto's op voor tegen de 120 euro met al een brushless setje erin.meestal geven ze de originele brushed set er dan ook bij en dan heb je gelijk 2 auto's.ontvangertje kan je voor de 2 gebruiken als je het vastmaakt met klittenband. je maakt de hobby maar zo duur als je zelf wilt.
succes