Action camera

heb vandaag 3 test videos gemaakt,ter vergelijking met de drie focus instellingen,es kijken na de beeld verschillen en in welke modus het best gefilmd kan worden????????
de eerste is in center focus

tweede is in spot focus

derde in multi focus
Vind ze allemaal onscherp eigenlijk?

Ik zeg mobius halen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
De opnames die 's avonds gemaakt worden zijn niet geweldig. Veel ruis. De camera heeft veel licht nodig om redelijke resultaten te geven, maar wat wil je, het ding kost bijna niets.

Was een filmpje van Roni die eerder in dit topic geplaatst was. Ik kan je dus niet helpen ermee.

zo eindeljk kunnen testen op de boot, maar jammer dat youtube de kwaliteit weer een beetje naar beneden haalt... En ik had de datum en tijd nog niet juist ingesteld maar dit was vanmorgen

En voor de mensen die zeggen wat een bagger kwaliteit? Klopt maar als je hem op je media player bekijkt voor je hem upload is hij wel degelijk scherper

ik vind het beeld ook niet zo verkeerd , ziet er wel leuk uit op de speedboot :D

zou alleen de camera omgedraaid hebben ..haha

welke instellingen gebruik jij?

Nick

ik vind het beeld ook niet zo verkeerd , ziet er wel leuk uit op de speedboot :D

zou alleen de camera omgedraaid hebben ..haha

welke instellingen gebruik jij?

Nick

Hey Nick ik heb hem ook omgedraaid gehad maar daar was het water weer te wild voor, het beeld ging zo op en neer ;) ik heb hem dus op 720 staan auto focus en de power frequen op 60Hz ik ben nu het filmpje met de camera omgedraaid aan het uploaden die komt er zo aan.

Groetjes Coen

beeld is niet verkeerd,coool beter op de boot als op mn multie je had em op auto focus,dat is dan metering op,multi,center of spot.

schuim,vandaag es rondje gemaakt met de action cam en toen de gopro,action cam filmt een stuk verder weg,daardoor ook meer trilling.

@big-lama,dat klopt,ma wat een verschil van bibber door alleen een cam te verwisselen,prijs technisch kun je de action-cam en gopro niet vergelijken,dacht dat mn gains niet meer klopte;),de action-cam filmt een meter of drie verder vooruit daardoor versterkt ie de bibber:p

hoe en waar heb je dat dan gedaan:confused:,niet in het menu van de focus toch:confused:
da heb je alleen:movie size,rec interval,metering(focus),white balance(stond bij mijne nog op auto,net verandert na daylight,bij jou:confused:),effect,en date stamp.

Back