Action camera

Ik snak naar het weekend om me nieuw gebouwde dji f450 met de actioncam te testen. Na het werk als ik thuis ben is de zon al onder helaas.

thanks voor alle tips jungs,zal es kijken in welke focus mn eerste filmpje was en dan de andere twee effe testen. (wordt vervolgt);)
@xwallyx,idd dat had ik in een filmpje op youtube gezien.

Wuhahahahahahahahahaha wat een oplichterij 1e klas. Van €239 naar €69. Moet dit door mailen naar kassa of dat programma oplichting.

Ik heb eeb Sandisk sdhc kaartje gebruikt en dt werkt prima. Geen haperingen en een prima beeldje. Deze kaartjes zijn sneller in het verwerken van data, maar zijn wel wat duurder.

Mvg Ron

De mooiste beelden onderwater krijg je als de zon schijnt, de camera en sd kaartje hebben geen probleem om de reflecties te verwerken.

Vandaag ook maar eens zo een Action camera gekocht en geprobeerd te testen op mijn Flip.

Na wat pruts, plak en knoeiwerk zat de camera netjes boven op de LiPo.

Zender aan, Flip aan en wachten op GPS fix (ik ben nog niet zo goed dat ik altijd 100% zonder GPS kan vliegen).

Na de GPS fix, camera aan... En boem... GPS lock weg (had er nog 3)
Heb het een paar keer getest, maar steeds viel de GPS fix weg als de camera aan ging!

Camera zat wel op de zelfde hoogte als de GPS antenne! (ongeveer 10 cm er vanaf)

Heb trouwens nog wel lekker kunnen vliegen, maar dan wel zonder de camera.

heb vandaag 3 test videos gemaakt,ter vergelijking met de drie focus instellingen,es kijken na de beeld verschillen en in welke modus het best gefilmd kan worden????????
de eerste is in center focus

tweede is in spot focus

derde in multi focus

Laatst bewerkt door een moderator:
beeld 1280x720hd
sd-kaartje class 10
ben ant twijfelen tussen center en spot,die zijn beter als Multi-focus,vooral als ik yaw

Ik ga hem nu op mijn speedboot maken, kijken of dat wat gaat worden :D Ben benieuwd, al kan ik zelf al bedenken dat je voor 30 euro geen top kwaliteit hoef te verwachten ;) Maar dat geeft niet. ik laat liever 30 euro naar de bodem zinken dan 400 :D

Back