Action camera

deel 1 van het filmpje,
tweede deel is helaas verknalt door youtube door dat deze schokkerig werd gevonden door youtube en helaas bewerkt.

Laatst bewerkt door een moderator:
tweede deel is helaas verknalt door youtube door dat deze schokkerig werd gevonden door youtube en helaas bewerkt.

als youtube zegt dat ie teschokkerig is gewoon op nee klikken,,
mijn vids zijn ook schokkerig zegt youtube altijd ,, maar duw gewoon op nee
dan ziet er altijd beter uit als bewerking ;)

Ik heb n.a.v. de berichten hier ook de Action cam gekocht, 16Gb kaartje erbij. Als beginnend vlieger, een goedkope manier om te beginnen. Gelijk daar twee goedkope nepdomes gekocht, kan ik ook ergens anders voor gebruiken.

hier jungs,hebben jullie rust;),sound van de cam is bad,kl..te gekraak.:(
Enjoy:p

mooi gevlogen petje af en dat voor de 5de x FPV'en :D

lijkt wel of die Action-CAM probeert tezomen of iets dergelijks
alsof ie zich wil focussen op 1punt :?
net alsof de achterste bomen onscherp worden enzo

speel maar eens tegelijk af zonder geluid

zelfde stukje bos // boven actioncam /// onder mobius

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is de dubbele resolutie bij de Mobius maar het lijkt alsof de actioncam het niet kan bijhouden met scherpstellen.
Als het echt op volle snelheid gaat is het afwachten wat het doet.
Of maakt youtube er een zootje van?

Klopt inderdaad, maar misschien is er met de instellingen nog wat aan te verbeteren.

De Mobius vandaag ook voorzien van oordopjes (demping), MCOL maar eens in de gaten houden voor de next meet

Mijn telefoon zou het beter hebben gedaan dan die action cam! Wat een flop man. Een action cam wat niet bij actie beelden kan scherpstellen en nog nauwer is dan mijn telefoon :D

De Mobius vandaag ook voorzien van oordopjes (demping), MCOL maar eens in de gaten houden voor de next meet
Gaat niet werken! Er moet wat gewich op oordopjes rusten voor filteren van trilling. Een mobius is daar veel te licht voor.

Mijn telefoon zou het beter hebben gedaan dan die action cam! Wat een flop man. Een action cam wat niet bij actie beelden kan scherpstellen en nog nauwer is dan mijn telefoon :D

vindt het ook maar niks .,kreeg er een beetje pijn van in me ogen
kan je beter 45euro bij leggen voor Mobius

zonde voor de mensen die em al hebben gekocht

Back