ik begrijp de discussie over gebruikt en nieuw helemaal en dat is ook waar ik mee zit. Geef ik mijn hele budget uit aan een redelijke nieuwe auto met garantie maar zonder extra accu's of snelle oplader (immers geen geld voor) of ga ik 2e hands een misschien (betere) auto kopen en een stukje budget overhouden voor reparaties en onverziene omstandigheden. Een HPI Trophy kan in nieuw niet kopen. Als ik een stukje budget reserveer voor reparaties en ik koop het via mp kan het wel.
250 euro voor Hpi trophy flux truggy - Modelbouw | Radiografisch | Auto's - Marktplaats.nl is dat reeel?
Inderdaad is het heel jammer dat ik in mijn omgeving weinig (lees geen) kennis heb die hier mee bezig zijn. Dus als er mensen in de buurt van lisse (in dit geval) zijn die mij willen helpen bij een eventuele proefrit dan hoor ik dat graag
250 euro voor Hpi trophy flux truggy - Modelbouw | Radiografisch | Auto's - Marktplaats.nl is dat reeel?
Inderdaad is het heel jammer dat ik in mijn omgeving weinig (lees geen) kennis heb die hier mee bezig zijn. Dus als er mensen in de buurt van lisse (in dit geval) zijn die mij willen helpen bij een eventuele proefrit dan hoor ik dat graag