Wat is et speedbootmekka? Klinkt heftig.
De B24 Ziet er op filmpjes niet zo florisant uit. Stockversie bedoel ik dan. Maarja, met n dikke motor kan alles.

Ik ben alleen niet zo kapot van de manier van sturen. Hij gooit zn caddilac vleugel als n ho-ijzer int water als ie n bocht maakt, en dat vind ik niet zo sierlijk.
De Key West ziet er bijzonder leuk uit, de offshore cat romp spreekt me erg aan. En de snelheid van 25km\u. lijkt me ook behoorlijk, das denk ik zoiets als n beetje doortrappen op omas fiets? Maar volgens mij zit er nieteens n motor of iets dergelijks bij. (Hoe weten ze dan dattie 25km\u doet??) Dus dan moet ik dat allemaal bij elkaar gaan zoeken. Mischien als je me de goeie spulletjes aanwijst?

Ik zag dattie een veiligheids rudder systeem heeft die opklapt als ie iets raakt. das wel handig lijkt me. Hij is overgens wel enorm goedkoop bij de modelwinkel op de hoek, 59 euro.
De Seajet vind ik ook wel n leuk model, en door zn platte romp zal ie vast erg lekker sturen. Weet je zeker dattie lekker vaart? Ik kan me een programma op Discovery channel herinneren (RC mania geloof ik) En daar moesten ze een race doen met bootjes. Daar had ook iemand zon ding, en dat zag er erg bedroevend uit, et ding wilde maar niet "planen" (Zo noemen ze dat toch?

)
, waardoor die als n keukendeur door et water sleurde. Ik vind em eigenlijk wel n beetje kinderachtig aandoen.
De Lightning ziet er erg vlot uit, en ik denk dat die stuurbare propellorshaft garant staat voor een bliksemsnelle (punn intended) stuurbeweging. En ik vind em nog mooi ook.
Samengevat vind ik de key west, en de lightning allebij prachtig. Ik zit alleen nog wel met n probleempje. Ik heb een budget van 130 euro. Ik heb zelf nog wel n zender met ontvanger en servo, maar ik weet niet of mijn ESC sterk genoeg is. Ik heb de
Conrad Top-60C. 45A continue met achteruit (Ik weet niet of achteruit wel kan bij deze bootjes, ivm. de aandrijf as.)
In ieder geval, bedankt voor je hulp.

Ik had bijna de moed al opgegeven om met dit type RC te beginnen, maar deze modelletjes zijn toch vrij smaakvol. (Die lightning met zn specialle rudder spreekt me enorm aan)
Ik ga nog n beetje verder snuffelen op die 2 modellen. Als je mischien nog tips hebt voor die 2, vooral laten horen.
EDIT:
Ik zie dat ze voor de robbr lightning een speed controller aanraden die maar 20a continues kan doen. Ik denk dat ik wel safe zit met mijn eigen ESC dan?