De spanten C4 t/m C7 heb ik eerst haaks vastgelijmd aan de rechter zijkant van de romp. De spanten C2 en C3 (voorzijde) en C8 (achterzijde) lijm ik later vast omdat ik zo wat meer controle heb om de romp mooi recht te krijgen. PS: C1 is het ronde motorschot. Na drogen wordt ook de linker zijkant van de romp aan de spanten vastgelijmd, waarbij de bovenkant van de romp F5 er zonder te lijmen tussen wordt geklemd als referentie. Met plakband wordt een en ander om te drogen vastgezet.
De voorkant van de onderzijde van de romp F1 is van triplex. Deze wordt van te voren rond gebogen op de bekende manier met water en gewichten.
De bovenzijde van de romp wordt vastgelijmd evenals het achterste spant C8 en daarna de stuurkabels. De kabels uiteraard met epoxy nadat ze zijn ontvet en licht opgeschuurd. Net voor spant C8 kruisen de stuurkabels om minder krappe bochten te krijgen.
De onderplaat F2 (waar het hoogteroer tegenaan wordt vast geschroefd) en de vleugelbevestigingsplaat C9 worden voorzien van slagmoeren. Deze worden met dikke CA-lijm vastgezet. Het was wel noodzakelijk even een tap door de moeren te halen. De Moeren bij C9 staken aan de buitenkant uit en moesten afgevijld worden. De gaten voor de moeren van C9 waren te klein en moesten groter gemaakt worden. Daarna zijn deze beide onderdelen in de romp vastgelijmd en vervolgens de spanten C2 en C3 aan de voorzijde.
Het afneembare hoogteroer wordt vastgezet met een breekboutje aan F2. De juiste stand is gecontroleerd met een touwtje. Dit is vastgemaakt aan een schroefje dat in het gaatje voor de starthaak is geschroefd. De afstand naar beide uiteinden waren gelijk. De starthaak wordt niet gebruikt in de motor aangedreven uitvoering en de bodem van de romp, die er nu los in zit, wordt pas later vastgelijmd. Nu kun je nog overal bij.
Om te voorkomen dat het breekboutje het balsa van het hoogteroer beschadigt, is er als extra een plaatje triplex van 0,4 mm op het hoogteroer gelijmd.
De voorkant van de onderzijde van de romp F1 is van triplex. Deze wordt van te voren rond gebogen op de bekende manier met water en gewichten.
De bovenzijde van de romp wordt vastgelijmd evenals het achterste spant C8 en daarna de stuurkabels. De kabels uiteraard met epoxy nadat ze zijn ontvet en licht opgeschuurd. Net voor spant C8 kruisen de stuurkabels om minder krappe bochten te krijgen.
De onderplaat F2 (waar het hoogteroer tegenaan wordt vast geschroefd) en de vleugelbevestigingsplaat C9 worden voorzien van slagmoeren. Deze worden met dikke CA-lijm vastgezet. Het was wel noodzakelijk even een tap door de moeren te halen. De Moeren bij C9 staken aan de buitenkant uit en moesten afgevijld worden. De gaten voor de moeren van C9 waren te klein en moesten groter gemaakt worden. Daarna zijn deze beide onderdelen in de romp vastgelijmd en vervolgens de spanten C2 en C3 aan de voorzijde.
Het afneembare hoogteroer wordt vastgezet met een breekboutje aan F2. De juiste stand is gecontroleerd met een touwtje. Dit is vastgemaakt aan een schroefje dat in het gaatje voor de starthaak is geschroefd. De afstand naar beide uiteinden waren gelijk. De starthaak wordt niet gebruikt in de motor aangedreven uitvoering en de bodem van de romp, die er nu los in zit, wordt pas later vastgelijmd. Nu kun je nog overal bij.
Om te voorkomen dat het breekboutje het balsa van het hoogteroer beschadigt, is er als extra een plaatje triplex van 0,4 mm op het hoogteroer gelijmd.